دانش آموزان تمام استان ها می توانند در مدرسه شعر و داستان شرکت نمایند

به گزارش مجله عکسها، تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره راه اندازی مدرسه مجازی شعر و داستان توضیحاتی داد.

دانش آموزان تمام استان ها می توانند در مدرسه شعر و داستان شرکت نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

علیرضا کاظمی در مراسم راه اندازی مدرسه مجازی شعر و داستان گفت: امروزه در کنار حضور کرونا و تمام آسیب هایی که برای جامعه وجود دارد اتفاقات خوبی رقم می خورد و یکی از این اتفاقات این است که از مدرسه ملی مجازی شعر و داستان رونمایی شده است.

وی اضافه نمود: این مدرسه یک آیین نامه و برنامه محتوایی در 3 سطح دارد و با رویکرد عدالت آموزشی فرصت بسیار عظیمی را در اختیار دانش آموزان کشور قرار می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از برجسته ترین اساتید کشوری در این مدرسه به کار گرفته می گردد و دانش آموزان تمام استان ها می توانند در این مدرسه شرکت نمایند.

کاظمی عنوان نمود: این مدرسه یک کانال و گروه نیست یک فعالیت نظام مند و ساختارمند برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در عرصه شعر و داستان است.

وی اضافه نمود: امیدوارم این مدرسه ملی مجازی شعر و داستان یک شروع خوبی برای یک فرجام خوب در نظام تعلیم و تربیت باشد تا عقب افتادگی های این حوزه جبران گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دبیرخانه این مدرسه در هرمزگان است ما نیز کوشش می کنیم تمام ظرفیت های سرامد کشور را در اختیار این مدرسه قرار دهیم.

کاظمی گفت: سال اول به صورت آزمایشی این مدرسه فعالیت خواهد نمود و در سال آینده با آسیب شناسی یک الگوی جدید موثر ارائه خواهیم داد تا شب شعرهای خوبی در شادنما و در بستر شبکه شاد داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1342

به "دانش آموزان تمام استان ها می توانند در مدرسه شعر و داستان شرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان تمام استان ها می توانند در مدرسه شعر و داستان شرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید