دانشگاه تهران از میان دانشجویان ورودی 95 در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله عکسها، دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1400-1399 از بین دانشجویان ورودی سال 95 که جزو 15 درصد برتر این دانشگاه بوده اند، به پذیرش مازاد بر ظرفیت دانشجو می پردازد.

دانشگاه تهران از میان دانشجویان ورودی 95 در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه تهران از امروز 1 آبان ماه 98 در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400-1399 به پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان می پردازد.

دانشگاه تهران در اجرای سیاست های راهنمایی و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه های شورای راهنمایی استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه تهران، برای سال تحصیلی 1400-1399 از بین دانشجویان ورودی سال 1395 که جز 15 در صد برتر دانشگاه تهران بوده و یا از دانشگاه های مشمول این فراخوان که در 15 درصد برتر رتبه بندی قرار دارند، در کلیه رشته هایی که به وسیله آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می پذیرد.

کلیه متقاضیان، از امروز 1 الی 20 آبان ماه 98 فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به نشانی ems 1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تکمیل شده تقاضا اقدام نمایند.

گفتنی است، متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام، دانشگاه های مشمول فراخوان و سایر اطلاعات تکمیلی به وب گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 567

به "دانشگاه تهران از میان دانشجویان ورودی 95 در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران از میان دانشجویان ورودی 95 در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید