خبرنگاران مشارکت 7 کتابفروشی خراسان شمالی در طرح تابستانه کتاب

به گزارش مجله عکسها، بجنورد- خبرنگاران- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح تابستانه کتاب سال جاری، با مشارکت هفت کتابفروشی در این استان، شروع شده است که تا سرانجام مردادماه ادامه دارد.

خبرنگاران مشارکت 7 کتابفروشی خراسان شمالی در طرح تابستانه کتاب

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

رضا رضایی روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: طرح تابستانه کتاب همزمان با عید غدیر در استان شروع شده است که در قالب آن کابفروشی های عضو طرح، کتاب های عمومی و کتاب های کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف عرضه می نمایند و افراد می توانند تا سقف یک میلیون ریال کتب مورد احتیاج خود را خریداری نمایند.

وی توضیح داد: کتابفروشی های، اندیشه سبز، پاتوق کتاب بجنورد، حاتمی، شهر کتاب بجنورد، گوتنبرگ و کتابسرای فرزین در بجنورد و کتابسرای عضدی در شهرستان مانه و سملقان در طرح تابستانه کتاب سال 99 ثبت نام نموده اند.

وی گفت: امید می رود با اجرای طرح تابستانه کتاب با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شده اند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده ها باشیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در تابستانه کتاب 99، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنلی از سوی کتابفروشی ها پوشش داده می گردد.

در استان 863 هزار نفری خراسان شمالی 27 کتابفروشی فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1252

به "خبرنگاران مشارکت 7 کتابفروشی خراسان شمالی در طرح تابستانه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشارکت 7 کتابفروشی خراسان شمالی در طرح تابستانه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید