مقاصد گردشگری تایلند در نوروز را بشناسید

به گزارش مجله عکسها، تایلند یکی از کشورهایی است که در ایام نوروز مورد توجه افراد بسیار زیادی در ایران قرار می گیرد. این کشور که در شبه جزیره هند و جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است، همراه جاذبه های گردشگری بی نظیرش همه ساله جشن ها و فستیوال های هیجان انگیزی را برگزار می نماید.

مقاصد گردشگری تایلند در نوروز را بشناسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بسیاری از توریست ها و گردشگران به دلیل وجود این فستیوال ها و جشن ها برای تعطیلات به این کشور دیدنی سفر می کنند. دلایل دیگری مانند شرایط آب و هوایی مناسب در نوروز هم وجود دارد که مسافرن ایرانی کشور تایلند را به عنوان مقصد گردشگری نوروزی خود انتخاب می کنند. وجود شرایط آب و هوایی معتدل و مدیترانه ای با جاذبه های طبیعی مانند ساحل های بسیار زیبا و دریاهای بی نظیر و شفافی نه تها مردم عزیز ایران را بلکه دل هر توریست و گردشگری را به خود جذب می نماید. اگر مایلید تا با مقاصد گردشگری نوروزی در تایلند بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

.

شهرهای بی نظیر تایلند

ما در ادامه مطلب شهر های و نقاط توریستی تایلند را برای شما بیان خواهیم کرد تا در سفر های نوروزی خود به تایلند دچار مشکل نشوید یا بتوانید به وسیله این مقاله در وقت خود نهایت صرفه جویی را نماییدو از آن به بهترین شکل بهره ببرید.

گفتنی است، کشور تایلند دارای صدها جزیره، ساحل، دریا، مناطق گردشگری مانند آثار تاریخی و طبیعی می باشد که آنالیز تک تک آنها امکان پذیر نمی باشد. ما در این مطلب به آنالیز شهرهای توریستی و مناطق دیدنی پرطرفدار آن خواهیم پرداخت.

.

بانکوک؛ شهر فرشتگان

اولین و مهمترین شهر توریستی تایلند در سفرهای نوروزی، بانکوک است. بانکوک به عنوان پایتخت تایلند جمعیتی بالغ بر 10 میلیون نفر را دارا می باشد و به خاطر معابد شگفت انگیزش در بین مسافران معروف شده است. آمار دقیقی از این معابد که به صورت بزرگ و کوچک احداث شده در دست نمی باشد، اما تعداد آنها را حدود 395 معبد تخمین می زنند.

در سفر به تایلند در ایام نوروز به یکی از نکاتی که باید بسیار توجه کنید، محل اسکان برای استراحت شبانه و نیم روزی بعد از بازدید از بناهای طبیعی و تاریخی است. بانکوک مناسب ترین مقصدی است که شما می توانید برای خود و خانواده انتخاب نمایید تا استراحت های شبانه و نیم روزی خود را در آن سپری کنید. قیمت ها و امکانات در این شهر که به عنوان پایتخت تایلند شناخته می گردد، بسیار مناسب تر از شهرهای ساحلی می باشد. علاوه بر محل اقامتی مناسب بانکوک یکی از مراکز غذاخوری کشور تایلند می باشد. بسیاری از شکم دوستان ایرانی به دلیل غذاهای متنوع و لذیذ بانکوک این شهر را به عنوان مقصد گردشگری نوروز انتخاب می کنند.

شهر بانکوک که در بین سایر شهرهای دیگر به نام شهر فرشتگان معروف است، سالانه بسیاری از گردشگران را به دلیل وجود آسمان خراش ها، هتل های لوکس و مراکز خرید پیشرفته و مدرن سمت خود جذب می نماید. بانکوک به عنوان یک مقصد گردشگری در نوروز همه ویژگی های لازم را در خود جای داده است. با انتخاب بانکوک در سفر به تایلند شیرینی سفر خود را چندین برابر کنید.

اینجا بخوانید: جاذبه های بانکوک

.

شهر ساحلی پاتایا

از شهر زیبا و مدرن بانکوک به سمت شهر ساحلی پاتایا می رویم. این شهر ساحلی که نقش بسزایی در کسب درآمد کشور تایلند به وسیله توریست ها و گردشگران دارد، جمعیتی حدود یک میلیون نفر را در خود جای داده است. ساحلی پر از شن های طلایی که به آب های شفاف گره خورده است، می تواند شروع سال جدید بی نظیری را برای ما ایرانی ها رقم بزند.

این شهر که در چند کیلومتری بانکوک واقع شده است، تمامی وجه های یک مقصد ساحلی دلنشین را دارا می باشد. سایبان و تخت در حاشیه ساحل، اتومبیل های لوکس و نوستالژیک، موتورسیکلت های دریایی و مدرن، دوچرخه و ورزشهای آبی از جمله امکانات شهر ساحلی پاتایا می باشد. شهر پاتایا به سواحل زیبا و هتل های لوکس شهرت دارد. این شهر ساحلی در ایام نوروز باستانی، سال نو میلادی و کریسمس شلوغ ترین روزهای خود را سپری می نماید.

علاوه بر نکات بیان شده، منطقه سنترال یکی از مهمترین مقاصد است که افراد مجرد بسیار زیاد به آن مراجعه می کنند. اگر خانوادگی و گروهی به این شهر سفر می کنید، ساحل جومتین بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما در در تعطیلات نوروز است.

اینجا بخوانید: جاذبه های پاتایا

.

چیانگ مای

چیانگ مای منطقه ای کوهستانی با شرایط آب وهوایی خاص می باشد که کمتر مسافری آن را تجربه نموده است. این کوهستان سلطنتی که در بخش شمالی شهر چیانگ مای واقع شده است، منظره ای تماشایی و فراموش نشدنی از شهر و کوهستان را به توریست ها و گردشگران هدیه می نماید.

از بالای کوه می توانید منظره زیبای شهر چیانگ مای را نظاره کنید. این منطقه بعضی از محبوب ترین سمبل های پادشاهی تایلند و معبد تایلند را در خود جای داده است. از همین رو برای مردم تایلند بسیار مهم می باشد.

.

شهر پوکت

شهر پوکت که در گذشته ای نه چندان دور به دلیل وجود قلع بسیار زیاد معروف بود، امروزه با جزیره های حیرت آورش بر سر زبان ها افتاده است. این شهر جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر دارد. جالب است بدانید، مردمان این جزیره در گذشته با کارهایی مانند کشاورزی، ماهیگیری، صید میگو و مروارید کسب درآمد می کردند، اما امروزه با وجود توریست ها و گردشگران، منابع درآمدی بیشتری را پیش روی خود می بینند. شهر پوکت را علاوه بر قلع، امروزه با نام مروارید دریای آندامان نیز می شناسند.

آب های شفاف جزیره های پوکت و سواحل زیبای آن انسان را سمت غواصی فرا می خواند تا در کنار جنگل و درختان سر به فلک کشیده، انسان بتواند موجودات نادر دریای این جزیره ها را نظاره نماید.

این جزیره نام خود را از یک کلمه مالزیایی به معنی تپه بر گرفته است. از دور به این جزیره نگاه کنید، دلیل نام گذاری آن را بهتر متوجه خواهید شد. جزیره های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد اما جزیره سامویی با مناظر شگفت انگیز و امکانات فراوان توانسته خود را در بین 10 جزیره محبوب کشورهای آسیایی قرار دهد که در ادام مطلب این جزیره را مورد آنالیز قرار می دهیم.

اینجا بخوانید: جاذبه های پوکت

.

جزیره سامویی

یکی دیگر از مقاصد گردشگری کشور تایلند، جزیره ساموئی است. اگر قصد سفر به کشور تایلند در نوروز پیش رو را دارید یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند جزیره سامویی باشد. این جزیره که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده، نام خود را از کلمه ای چینی و تایلندی گرفته است.

نام کامل این جزیره کو سامویی می باشد. کو در زبان تایلندی به معنی جزیره و سامویی در زبان چینی به معنی بهشت امن می باشد. این جزیره بیش از 60.000 نفر جمعیت دارد. جزیره سامویی از سواحل ماسه ای سفید پوشیده شده و صخره های مرجانی و درختان نارگیل بسیار زیادی را در خود جای داده است. نوروز خود را با این منطقه گره بزنید و شادی بی نظیری را به خود و خانواده هدیه دهید.

.

شهر کرابی

آیا تا به حال با یک تیر چند نشان زده اید؟ شهر کرابی به دلیل نزدیکی به شهرهای دیگر این امکان را به شما می دهد در فاصله زمانی اندکی مناطق بی نظیر کشور تایلند را ببینید. این شهر جمعیتی بالغ بر 350 هزار نفر را در خود جای داده است.

ساحل ریلی شهر کرابی در لیست برترین جاذبه های گردشگری دنیا به عنوان یکی از منحصربفردترین اماکن گردشگری کشور تایلند قرار گرفته است. جالب است بدانید؛ برای دستیابی به این ساحل فقط به وسیله قایق می توانید اقدام کنید و به آنجا بروید؛ این جزیره دسترسی دیگری ندارد! سواحل شنی سفید رنگ، صخره هایی از جنس سنگ آهک، غارها و تالاب هایی که در دل صخره ها جای گرفته اند، دنیای پر از آرامش و زیبایی را به دیدگان مسافران هدیه می دهد. در سفر نوروزی به تایلند هرگز ساحل ریلی را از یاد نبرید. این ساحل می تواند خاطرات ماندگاری را برای تمامی عمر به جای بگذارد.

.

توصیه آخر

در سفر نوروزی به تایلند دوربین عکاسی خود را بردارید و از تمامی مناظری که کمتر در شهر یا کشور خود مشاهده خواهید کرد، عکس بگیرید. همانطور که گفته شد، کشور تایلند مقاصد بسیار زیادی برای تعطیلات نوروزی دارد که آنالیز تمامی آنها در یک مطلب امکان پذیر نمی باشد. سایت ما پیشاپیش نوروز جذاب و شگفت انگیزی را برای شما آرزو می نماید. با مراجعه به سایر مطلب های سایت نکات کاربردی سفر به تایلند در نوروز را فرا بگیرید. تا سفری شیرین و آسان را رقم بزنید.

منبع: نت تای
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 761

به "مقاصد گردشگری تایلند در نوروز را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد گردشگری تایلند در نوروز را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید