تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه نوروزخانه خراسان شمالی تا انتها فروردین ماه

به گزارش مجله عکسها، با تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه مجازی و خانوادگی نوروزخانه در خراسان شمالی علاقه مندان تا سرانجام فروردین ماه برای شرکت در این مسابقه فرصت دارند.

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه نوروزخانه خراسان شمالی تا انتها فروردین ماه

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، نوروزخانه عنوان مسابقه مجازی و خانوادگی است که در ایام نوروز و با هدف حفظ و معرفی آیین و سنن مردم استان راه اندازی شد.

با توجه به ممنوعیت سفرهای نوروزی و فرصتی که برای گذران اوقات فراغت در خانه پیش آمد، این مسابقه مجازی به یاری افزایش نشاط خانواده ها و پاسداشت آیین و سنت های استان آمد.

آیین های نوروزی اقوام خراسان شمالی، اجرای موسیقی محلی به صورت خانوادگی، پخت و معرفی غذاهای محلی، فراوری صنایع دستی استان به صورت خانوادگی و اجرای ترانه ها، اوسنه ها و خاطرات از اقوام استان را ازجمله موضوعات این مسابقه مجازی است.

50 دعوت نامه سفر خانوادگی به 50 نقطه دیدنی ایران بعد از مهار بیماری کرونا از جوایز مسابقه نوروزخانه است که تمام علاقه مندان می توانند در این مسابقه شرکت و آثار خود را تا سرانجام فروردین ماه جاری ارسال نمایند.

علاقه مندان می توانند محتواهای خود را در قالب ویدئو فراوری و به شماره 09054247978 در پیغام رسان های اجتماعی و یا به صفحه اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/nkh-cthh ارسال نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 885

به "تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه نوروزخانه خراسان شمالی تا انتها فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه نوروزخانه خراسان شمالی تا انتها فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید