خبرنگاران سرویس دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید دایر است

به گزارش مجله عکسها، کرج - خبرنگاران - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت که سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استان در سال تحصیلی جدید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعال است.

خبرنگاران سرویس دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید دایر است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مدارس استان البرز همزمان با سراسر کشور از پانزدهم شهریورماه جاری دایر هستند و دانش آموزان مطابق با پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در کلاس های درس حضور می یابند.

بهنام میرزایی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه خانواده ها نگران شرایط بهداشت سرویس دانش آموزان در استان البرز نباشند، اضافه نمود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته، رانندگان سرویس مدارس برای انجام ارائه خدمات به دانش آموزان مدارس موظف به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درنقل و انتقال دانش آموزان شده اند.

وی ازرعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این شرایط کرونایی به منظورحفظ سلامت دانش آموزان از خانه تا مدرسه را به عنوان اولویت طرح ساماندهی سرویس دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید دراستان البرز یاد کرد.

وی بیان داشت : برای ارائه خدمات سرویس دهی دانش آموزی درالبرز 6 پیمانکار با اولویت رعایت دستورالعمل ها وپروتکل بهداشتی برای نقل وانتقال دانش آموزان انتخاب شدند.

میرزایی با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس موظف به ضدعفونی روزانه خودرو شده اند، اضافه نمود: استفاده از ماسک برای رانندگان و دانش آموزان درسرویس مدارس استان البرز اجباری است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: دانش آموزان بر اساس فاصله گذاری اجتماعی در سرویس های دانش آموزان چینش می شوند به گونه ای که سرویس های سواری با سه نفر، ون هفت نفر، مینی بوس 10 نفر، و اتوبوس با نصف ظرفیت اقدام به نقل و انتقال دانش آموزان از خانه تا مدرسه می نمایند.

وی ادامه داد: هزینه کامل ظرفیت خودرو بین سرنشینان سرویس تقسیم می گردد که هزینه سرویس دانش آموزان در استان البرز نسبت به سال تحصیلی گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه نمود: پیش بینی می گردد دراستان البرز 20 هزار دانش آموز از سرویس استفاده نمایند.

بیشترین جمعیت دانش آموزی استفاده نماینده از سرویس ایاب و ذهاب در حوزه آموزش و پرورش نواحی چهارگانه کرج است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: رانندگان سرویس دانش آموزی به منظورحفظ سلامت دانش آموزان تست سلامت می شوند.

استان البرز500 هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1287

به "خبرنگاران سرویس دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید دایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرویس دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید دایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید