خبرنگاران دیروز، خبرنگاران تریپ امروز

به گزارش مجله عکسها، بیش از دو سال است که با شماییم و در بلاگمان برایتان از سفر می نویسیم و سعی کرده ایم در تمام مراحل سفر همراهتان باشیم. از آن وقتی که چمدان می بندید تا وقتی که به دل جاده می زنید یا سوار قطار و هواپیما می شوید و دلتان می خواهد درباره چیزهای مختلف سفر و فوت و فن هایش بدانید. ما امروز پس از سفرهای بسیار، می خواهیم پرده از خبری مهم برداریم و بگوییم ممنون که در این دو سال همراهمان بودید، از این پس نیز همراهمان باشید، با نام جدیدمان خبرنگاران تریپ.

خبرنگاران دیروز، خبرنگاران تریپ امروز

بلاگ پین تا پین مثل خودش در سال 94 به جهان آمد و هدفش راهنمایی آدم ها برای سفر بود. ما برایتان از جاده ها نوشتیم، از جاهایی که باید ببینید، از چیزهایی که باید در سفر تجربه کنید، از بناها و باغ ها و مسجدها نوشتیم و از دل جنگل های گیلان و مازندران با شما حرف زدیم. با شما طعم غذاهای تند جنوب را چشیدیم و در کنار شما سر سفره های رنگین گیلان نشستیم. همراه شما در بازار تبریز راه رفتیم و در بازار اصفهان دنبال سوغات برای عزیزترین هایمان گشتیم و رسیدیم به امروز که برایمان روز مهمی است. ما از ابتدا هم در سرمان هدف های بلندپروازانه زیادی داشتیم و حالا روزی است که می توانیم در راه آن هدف ها تغییر بزرگی ایجاد کنیم، قدم اول با تغییر ناممان.

قصه تولد ما این است: خبرنگاران در سال 94 در زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران کارش را شروع کرد، تنها با 20 نفر نیروی کار. در زیر مجموعه گروه اینترنتی ایران شرکت های دیگری مثل خبرنگاران، خبرنگاران فود، اسکانو و بامیلو نیز وجود داشته و دارند، اما این روزها بیشتر گروه ما را با نام خبرنگاران می شناسند. خبرنگاران به عنوان برند پیشتاز گروه، تغییر بزرگی را در حوزه حمل و نقل شهری ایجاد کرد و به نیازی اساسی پرداخت.

خبرنگاران فود هم همین شیوه را در صنعت غذایی در پیش گرفت و به بزرگترین سرویس سفارش آنلاین غذا تبدیل شد. خبرنگاران هم در طول این دو سال و نیم رشد چشمگیری داشته و هر روز بزرگتر شده. حالا در شرکت ما بیش از 152 نفر کارمی کنند و کار ما محدود به رزرو آنلاین هتل نیست. حالا ما علاوه بر رزرو هتل، در حوزه های دیگر سفر از جمله پرواز داخلی و خارجی نیز حرفی برای گفتن داریم و برای تحقق بهتر این هدف نیز با فلایتیو که یکی از بزرگترین و پیروز ترین شرکت ها در زمینه فروش آنلاین بلیط هوایپماست از این به بعد همکاری می کنیم و فلایتیو بلیط هایمان را تامین می کند. ما حالا خودمان را در نقطه ای می بینیم که تحولی بزرگ را در صنعت گردشگری ایجاد کنیم. برای همین هم ناممان را خبرنگاران تریپ گذاشتیم.

سفر با چشمان باز، شعار ماست، چون می خواهیم به سرویسی برای انتخاب دقیق و هوشمندانه تبدل شویم و کاری کنیم که آگاهانه سفر کنید و در طول سفر بهتان خوش بگذرد. لوگوی جدیدمان هم ترکیبی ست از سه نماد بصری؛ قطب­ نما: نماد جهت­ دهی و مکان­ یابی و جستجو، چشم باز: نماد انتخاب هوشمندانه و دو پین که نماد مبدا و مقصد سفر است و یادگار هویت قبلی مان خبرنگاران.

راه ما، راهی ست طولانی و سخت، ولی می دانیم که در کنار شما می توانیم بهترین ها را رقم بزنیم، پس در کنارمان باشید.

برای اینکه بیشتر با خبرنگاران تریپ آشنا شوید به سوال های احتمالی تان راجع به خودمان جواب داده ایم.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2034

به "خبرنگاران دیروز، خبرنگاران تریپ امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دیروز، خبرنگاران تریپ امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید