هتل های 5 ستاره اصفهان

به گزارش مجله عکسها، برای سفر به اصفهان اگر در این شهر دوست و آشنایی نداشته باشید، باید هتل رزرو کنید و فرایند اقامتی خود در هتل های این شهر را قبل از سفر انجام دهید. در این مقاله به معرفی هتل های لوکس اصفهان می پردازیم.

هتل های 5 ستاره اصفهان

شهر اصفهان یکی دیگر از شهرهای مجذوب نماینده ایران است که به 1001 علت باید حتماً یک بار هم که شده به آن سفر کنید. با خیابان های زیبا، عمارت های باشکوه و غذاهای مجذوب نماینده و لذیذ که از هیچ کدام از آن ها نمی توان چشم پوشی کرد. با سفر به این شهر شما می توانید لذت رفتن به باغ هشت بهشت در کنار چشیدن طعم شیرین گز و پولکی اصفهان را تجربه کنید. ضمن اینکه از خورشت ماست و بریانی غافل نشوید.

در ادامه حتماً یک بار هم که شده قدم زنان خود را به میدان نقش دنیا برسانید. میدانی که دور تادور آن را حجره های مختلف پر نموده اند و در سه جهت آن مسجد امام، عمارت عالی قاپو و بازار اصفهان خودنمایی می نمایند.

هتل های 5 ستاره اصفهان

بدون شک برای سفر به اصفهان اگر در این شهر دوست و آشنایی نداشته باشید، باید هتل رزرو کنید و فرایند اقامتی خود در هتل های اصفهان را قبل از سفر انجام دهید. در ادامه ما قصد داریم تا پنج هتل از لوکس ترین و برترین هتل های 5 ستاره اصفهان را به شما معرفی کنیم.

1. هتل پارسیان کوثر

اولین هتل پنج ستاره ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم، هتل پارسیان کوثر است که در جوار سی وسه پل قرار گرفته و معماری آن ترکیبی از مدرنیته و سنت است. این هتل موازی با زاینده رود بنا شده و نام قدیم آن شرایتون بوده که در ادامه آن را به هتل کوروش و سپس به هتل کوثر تغییر دادند.

هتل پارسیان کوثر امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، فضای سبز، صرافی، خدمات بیدار باش، چایخانه سنتی، کافه و رستوران، صندوق امانات، کافی نت، اتاق چمدان و پذیرش 24 ساعته دارد. ضمن اینکه دسترسی این هتل به نقاط دیدنی شهر اصفهان هم با توجه به موقعیت مکانی که در شهر دارد، سریع و راحت است.

2. هتل عباسی اصفهان

کمتر کسی را می شننام که نام هتل عباسی اصفهان به گوشش نخورده باشد یا تصاویر آن را در فضای مجازی ندیده باشد. حتی گردشگران خارجی هم عاشق این هتل هستند و ترجیح می دهند که در زمان اقامت خود در اصفهان، هتل عباسی، هتل محل اقامت آن ها باشد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که دسترسی شما به تمام جاذبه های تاریخی و دیدنی اصفهان را امکان پذیر می نماید.

ضمن اینکه به ایستگاه اتوبوس و مترو هم بسیار نزدیک بوده و شما با پرداخت هزینه ای کم می توانید از دیدنی های اصفهان لذت ببرید. در این هتل، منوی صبحانه بسیار مفصل است و شما با انتخاب انواع غذاهای محلی، ایرانی و بین المللی می توانید خود را به نوش جان کردن یک وعده غذایی لذیذ و مجذوب نماینده در دوران صفویه اصفهان مهمان کنید.

هتل های چهار ستاره با کیفیت و امکانات 5 ستاره اصفهان

در این قسمت هتل های چهار ستاره اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد. هتل هایی که به لحاظ خدمات و کیفیت دست کمی از هتل های پنج ستاره ندارند.

3. هتل پیروزی اصفهان

هتل بعدی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم هتل پیروزی اصفهان است که نام قدیمی آن داریوش بوده و متعلق به دهه 50 خورشیدی است. این هتل در سال های اخیر کاملاً بازسازی شده و یکی از برترین هتل های چهار ستاره اصفهان به شمار میرود. فاصله کوتاه و اندکی تا دیدنی های اصفهان مانند چهل ستون، هشت بهشت، چهار باغ اصفهان و بازار اصفهان دارد.

به عبارتی شما کافی است که از هتل خارج شده و با سرویس حمل ونقل عمومی مانند مترو و اتوبوس، به سرعت خود را به جاذبه های متعدد اصفهان برسانید. ضمن اینکه امکانات آن شامل ترانسفر فرودگاهی، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، صندوق امانات، گشت نیمروزی، فروشگاه و... هستند.

4. هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان هم یکی دیگر از هتل های چهار ستاره این شهر است که در دهه 70 شمسی ساخته شده و آن را به طور کامل در دهه 90 بازسازی نموده اند. فاصله بسیار کوتاهی تا میدان نقش دنیا دارد و کمتر از یک هتل پنج ستاره نیست.

این هتل بااینکه یک هتل چهار ستاره است امکاناتی مانند استخر، رستوران و کافی شاپ، تاکسی تلفنی، اینترنت، کرایه اتومبیل بدون راننده، خودپرداز، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، لاندری و... دارد و با برترین کیفیت به گردشگران و مسافران خدمت رسانی می نماید.

هتل سفیر اصفهان دقیقاً در مقابل هتل عباسی قرار گرفته و دسترسی اولیه ای به تمام جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر دارد. اگر نمی خواهید هزینه بالای هتل های 5 ستاره اصفهان را پرداخت کنید، پیشنهاد ما اقامت در هتل چهار ستاره سفیر شهر اصفهان است.

5. هتل عالی قاپو

آخرین هتل چهار ستاره شهر اصفهان که قصد داریم به شما معرفی کنیم هتل عالی قاپو است. این هتل هم یکی از برترین هتل های شهر اصفهان به شمار میرود که خدمات آن با کیفیتی در حد هتل های پنج ستاره به مسافران و گردشگران ارائه می شوند.

هتل عالی قاپو از جمله هتل های قدیمی شهر اصفهان است که در سال 1346 فعالیت خود را شروع کرد. البته این هتل کاملاً به روز شده و تمام امکانات آن منطبق بر آخرین استانداردهای روز هتلداری هستند. فاصله کوتاهی تا میدان نقش دنیا، سی و سه پل و پل خواجو دارد و دسترسی اولیه آن به جاذبه های اصفهان، یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد این هتل است.

معماری این هتل همچنان حالت قدیمی و سنتی خود را حفظ نموده و با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع مدرن، سیستم گرمایش و سرمایش مجهز، اینترنت، کافی نت، رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، خشکشویی، استخر و سونا، صرافی، پذیرش 24، خدمات خانه داری و غیره برترین لحظات اقامت در اصفهان را برای شما رقم می زند.

سفر به اصفهان و دیدار با تاریخ

شهر اصفهان هم سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است. اگر به این شهر سفر کردید از تهیه سوغات و صنایع دستی ها، خوراکی ها و تنقلات و شیرینی های آن غافل نشوید. این شهر مردمان خون گرمی هم دارد که معاشرت با آن ها تکمیل نماینده شیرینی سفر شما است.

اگر برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل و تور به شهر اصفهان احتیاج به یاری داشتید، خدمات مسافرتی اسنپ تریپ در کنار شماست. این مجموعه قادر است تا به سرعت و البته با ارائه برترین کیفیت در خدمات، مجذوب نماینده ترین سفر به اصفهان را برای شما تدارک ببیند.

متادیسکریپشن برای سفر به اصفهان اگر در این شهر دوست و آشنایی نداشته باشید، باید هتل رزرو کنید و فرایند اقامتی خود در هتل های این شهر را قبل از سفر انجام دهید. در این مقاله به معرفی هتل های لوکس اصفهان می پردازیم.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 10 آبان 1402 بروزرسانی: 10 آبان 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2399

به "هتل های 5 ستاره اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های 5 ستاره اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید