خبرنگاران احمدی: ملاقات با تیم فوتسال برزیل برابر با50 بازی با تیم های آسیایی است

به گزارش مجله عکسها، تهران- خبرنگاران- ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازی با تیم ملی فوتسال برزیل برابر با 50 بازی با تیم های آسیایی است و ما خیلی مشتاقیم که با تیم های برتر جهان بازی محبت آمیز برگزار کنیم.

خبرنگاران احمدی: ملاقات با تیم فوتسال برزیل برابر با50 بازی با تیم های آسیایی است

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

حمید احمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص کیفیت لیگ برتر سال جاری، گفت: کیفیت لیگ با وجود بیماری کرونا و فشردگی مسابقات نسبت به سال های گذشته پایین تر بود اما هرچه جلوتر می رویم، شرایط بهتر می گردد.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتسال گیتی پسند و برآورده نشدن انتظارات از این تیم، مطرح کرد: این سوال باید از کادرفنی تیم پرسیده گردد که از بازیکنان به چه شکل استفاده می گردد. ما به عنوان بازیکن تمام کوشش خود را به کار می گیریم و امیدوارم با این مهره هایی که در اختیار تیم است، بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم.

ملی پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که دلیل بازی نکردن او در بعضی از ملاقاتهای لیگ برتر چه بود، گفت: این سوال را هم باید از کادرفنی بپرسید. من با گیتی پسند قرارداد دارم و در خدمت این تیم هستم و اینگونه مسائل مربوط به کادر فنی تیم است. هر چه که باشگاه تصمیم بگیرد، من تابع آن هستم و طبق قرارداد جلو می روم.

احمدی در خصوص عدم آمادگی خود در ابتدای فصل، گفت: حدود 15 روز به شدت مریض شده بودم و طی این مدت چهار دفعه تست کرونا دادم اما همه آن ها منفی بود. این مریضی باعث شد تا از شرایط ایده آل دور شوم اما حالا شرایط فرق نموده و من آماده هستم تا بتوانم هم به تیمم در لیگ برتر و هم امیدوارم با دعوت دوباره، به تیم ملی یاری کنم.

وی در خصوص لغو جام ملت های آسیا و شایعه صعود تیم های آسیایی به جام جهانی براساس رنکینگ جهانی، اعلام کرد: این کار خیلی برای فوتسال زشت است. این موضوع ضعیف بودن مدیریت فوتسال آسیا را نشان می دهد که نمی توانند یک تورنمنت ساده را برگزار نمایند. تیم های زیادی برای این مسابقات برنامه ریزی و سرمایه گذاری کردند و به نظرم با این کار در حق آن ها ظلم می گردد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند، ادامه داد: البته ما نیز نتوانستیم بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم و اگر شرایط به همین شکل پیش رود به طور قطع نمی توانیم برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. امیدوارم فدراسیون فوتبال بیشتر و بهتر به تیم ملی رسیدگی کند چرا که اگر از ما حمایت گردد به طور قطع می توانیم حتی از دوره قبلی جام جهانی هم بهتر نتیجه بگیریم.

احمدی در خصوص احتمال ملاقات محبت آمیز با تیم فوتسال برزیل، بیان داشت: بازی با این تیم برابر با بازی با 50 تیم آسیایی است. ما خیلی دوست داریم با تیم هایی مثل برزیل، اسپانیا و آرژانتین بازی کنیم اما نمی دانم که چرا این اتفاق رخ نمی دهد. خواهش من از کمیته فوتسال این است که شرایط بازی کردن با تیم های برتر جهان را فراهم نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1533

به "خبرنگاران احمدی: ملاقات با تیم فوتسال برزیل برابر با50 بازی با تیم های آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احمدی: ملاقات با تیم فوتسال برزیل برابر با50 بازی با تیم های آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید