حمل خودرو با رعایت تمامی اصول فنی و ایمنی

به گزارش مجله عکسها، حمل خودرو با رعایت تمامی اصول فنی و ایمنی از طریق یکی از برترین امدادخودروهای ایران به صورت شبانه روزی انجام می شود.

حمل خودرو با رعایت تمامی اصول فنی و ایمنی

گاهی حرکت خودرو به علل مختلفی ، امکان پذیر نیست. در این شرایط با تماس با امداد خودرو ، درخواست خدمات حمل ماشین را مطرح کنید. اما ممکن است برای انتخاب امدادخودروی موردنظر ، دچار تردید شوید و امدادخودروی خوبی را سراغ نداشته باشید. ما در ادامه ، یکی از برترین امدادخودروهای ارائه دهنده خدمات حمل انواع ماشین های سبک و سنگین را به شما معرفی می کنیم.

انواع جرثقیل های حمل خودروهای سبک و سنگین کدامند ؟

با استفاده از جرثقیل می توان خودروهای مختلفی را حمل نمود. جرثقیل هایی که بدین منظور استفاده می شوند ، شامل موارد زیر است :

خودروبر : با استفاده از این نوع جرثقیل می توان خودرو را به صورت ایمن به مقصد حمل نمود. خودروبرها ، امکان حمل خودرو تا مقاصد دور را فراهم می کنند. ایمنی این وسیله بسیار بالا است.

یدک کش : با این وسیله می توان خودرو را از طریق هیدرولیک و اهرم حمل نمود. از یدک کش ها معمولاً برای انتقال خودرو تا مسافت های کوتاه استفاده می شود. یدک کش ها ، چرخ های جلویی خودرو را بلند و تا مقصد موردنظر می کشانند.

بنابراین جرثقیل ها را به طور کلی به دو نوع جرثقیل های یدک کش و جرثقیل های خودروبر تقسیم می کنند. هر یک از این دو ، خود در چندین مدل وجود دارند که با توجه به شرایط موجود از هر یک از آنها استفاده می شود.

در مقایسه میان جرثقیل یدک کش و جرثقیل خودروبر متوجه می شوید که سرعت و ایمنی جرثقیل های خودروبر بسیار بیشتر است. جرثقیل های بکسلی یا یدک کش نمی توانند خودرو را از آسیب های ناشی از ناهمواری جاده ، مصون نگه دارند. اما قیمت جرثقیل یدک کش نیسان پایین تر از قیمت خودروبرهای کفی می باشد.

انواع وسایل نقلیه قابل حمل

حمل خودرو برای تمامی خودروها امکان پذیر است. لذا هیچ خودرویی وجود ندارد که محروم از این خدمات باشد. امدادخودروها پس از اینکه ، نوع خودروی شما را متوجه شوند ، مناسب ترین امدادخودرو را برای جابه جایی آن ارسال می کنند. تشخیص نوع وسیله مناسب حمل ماشین شما با کارشناسان ما می باشد.

تمامی خودروهای وارداتی ، خودروهای لوکس و نمایشگاهی ، خودروهای دچار نقص فنی ، خودروهای تصادفی ، خودروهای آنتیک ، خودروهای مخصوص مسابقات اتومبیلرانی ، خودروهای اوراقی و … از طریق امداد خودروی امدادجان حمل می گردند.

حمل خودرو با ارائه گارانتی

نکته مهمی که باید مورد توجه شما قرار بگیرد ، تماس با امدادخودروهایی است که خدمات حمل ماشین ها را گارانتی می کنند. ارائه گارانتی از آن جهت حائز اهمیت است که نشان می دهد امدادخودروها از کیفیت کار خود مطمئن هستند. امدادخودروهای بزرگ مانند امدادجان تضمین می کنند که مسئله ای برای خودروی شما در زمان حمل بوجود نخواهد آمد.

تمامی خدمات امدادجان از جمله مکانیکی ، تعویض باتری ، تعویض روغن سیار و … به همراه گارانتی ارائه می شود. بنابراین از کیفیت بالای خدمات امدادجان ، اطمینان داشته باشید.

انواع خدمات حمل ماشین از نظر مسافت کدامند ؟

خدمات حمل خودرو به دو صورت درون شهری و برون شهری ارائه می گردند.

خدمات درون شهری با استفاده از تجهیزاتی مانند نیسان چرخ گیر ، خودروبر کفی و … انجام می شود. خودروی موردنظر در کوتاهترین زمان به مقصد منتقل می شود.

خدمات برون شهری ، زمانی ارائه می شود که خودروی معیوب قرار است به بیرون از شهر انتقال داده شود. برای این کار باید از تریلی و یا دیگر تجهیزات استفاده کرد. بحث ایمنی خودرو و عدم جابه جایی بر روی کفی در زمان حمل در حمل برون شهری ، بیشتر حائز اهمیت است.

نکات مهم برای جابه جایی خودرو با انواع یدک کش ها و خودروبرها چیست ؟

در زمان حمل خودرو با انواع تجهیزات مختلف باید به موارد مهمی توجه داشته باشید.

  • از اهمیت تماس با امدادخودروهای مجرب و معتبر ، غافل نشوید. امدادخودروهای آماتور و در حال فعالیت بدون مجوز ، ممکن است خودروی شما را دچار مشکل کنند.
  • اطلاعات دقیق و درستی در اختیار کارشناسان قرار دهید تا در انتخاب تجهیزات مناسب برای حمل ماشین شما دچار اشتباه نشوند.
  • بارنامه معتبر امدادخودرو را برای حمل خودروی خود مطالعه بفرمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید.
  • پیش از اعزام خودروبر و یا یدک کش به محل ، قیمت نهایی را با کارشناسان توافق کرده تا دچار اختلاف در این زمینه نشوید.
  • از آسیب دیدگی ها و شرایط بدنه خودروی خود آگاهی داشته باشید تا پس از حمل ، نواقص موجود را از جانب امدادگران ندانید.

هزینه حمل خودرو چقدر می شود ؟

چندین عامل اصلی و کلیدی را باید درنظر گرفت تا بتوان به صورت دقیق ، نرخ خدمات حمل را مشخص کرد. اگر امدادخودروی خوبی را انتخاب کرده اید ، در مناسب بودن هزینه های آن شک و تردیدی نداشته باشید. اما بد نیست که بدانید چه عواملی موجب مشخص هزینه حمل خودرو می شوند.

نوع خودرو ، مدل بالا یا مدل پایین بودن خودرو ، داخل شهر یا روستا بودن خودرو ، اندازه مسافت بر حسب کیلومتر ، شرایط کنونی خودرو و علت عدم حرکت آن به روش معمول و … از جمله عوامل اثرگذار برای محاسبه قیمت خدمات حمل ماشین می باشند. برای دریافت خدمات حمل در هر زمان و مکانی با امدادجان تماس حاصل کنید. چنانچه تمایل دارید می توانید از کارشناسان ما درباره هزینه حمل خودرو سؤال کنید. ما به فکر جیب های شما هستیم و هرگز هزینه مازادی از شما دریافت نمی کنیم.

امدادجان

امدادجان با کادری حرفه ای و امکانات به روز و پیشرفته آماده است که انواع خدمات امدادخودرویی را باکیفیت عالی و نرخ های ایده آل به خودروداران ارائه کند. کارنامه کاری این مجموعه نشان می دهد که امدادجان ، امدادخودرویی کاملاً حرفه ای و قابل اعتماد است.

این مجموعه با توجه به دانش و مهارت بالای امدادگران خود و امکانات گسترده ای که در اختیار دارد ، خدمات تخصصی را به انواع خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می کند. حمل خودرو از طریق این مجموعه مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود.

انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2350

به "حمل خودرو با رعایت تمامی اصول فنی و ایمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل خودرو با رعایت تمامی اصول فنی و ایمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید