حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می خواهد، چاپ پول می شود بدون خلق ثروت!

به گزارش مجله عکسها، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری بیماری است که نیاز به شوک دارد و اگر درمان شود کشور را نجات می دهد.

حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می خواهد، چاپ پول می شود بدون خلق ثروت!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، هجدهمین جلسه هیئت کنندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور صبح امروز در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار گشت.

مهندس ضرغامی در این جلسه با اشاره به شکل گیری نگاه و اندیشه نو در وزارتخانه، اضافه کرد: تا زمانی که ساختارشکنی نشود موانع از بین نمی رود. ما از وزارتخانه خودمان آغاز و تحول در نگاه و روش های اقدام را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: چه کسی گفته مسئولان همیشه باید حرف بزنند؟ گاهی هم باید حرف های کارشناسان را بشنوند و به آن ها عمل کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قوانین دست و پاگیر را آفت کشور دانست و اضافه کرد: غول نقدینگی که کشور را هدایت کرده باید به سمت خلق ثروت هدایت شود. گردشگری بیماری است که نیاز به شوک دارد و اگر درمان شود کشور را نجات می دهد.

مهندس ضرغامی شرح داد: در این جهت به طور حتم توانمندی های بخش خصوصی مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: ما وقت نداریم، وقت به سرعت می گذرد. مریض را می شناسیم، موانع مشخص است و با کمک شما موانع را پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2021

به "حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می خواهد، چاپ پول می شود بدون خلق ثروت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می خواهد، چاپ پول می شود بدون خلق ثروت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید