تور بمبئی: فراوری کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، طبق گزارشی تازه شرکت بی بی کی الکترونیکز، مالک برندهای اوپو و وان پلاس، میخواهد خودروهای برقی در هند عرضه کند. این برندها تا به امروز نام های تجاری برای محصولات حمل و نقلی مختلفی مانند خودروهای برقی و خودران در هند ثبت نموده اند.

تور بمبئی: فراوری کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به همین دلیل موکول شارما افشاگر مشهور حوزه فناوری ادعا می نماید اوپو تصمیم دارد خودروهای برقی برای بازار هند را توسعه دهد. بعلاوه این شرکت فرایند برنامه ریزی فراوری را شروع نموده است.

افشاگر مذکور معتقد است وسایل نقلیه برقی مذکور را احتمالاً در اواخر 2023 یا اوایل 2024 میلادی رونمایی می نماید.

البته در این گزارش جزئیاتی درباره خصوصیات فنی یا مشخصات سخت افزارهای خودروهای برقی مذکور ذکر نشده است. باید در نظر داشت که خبر مذکور هنوز تأیید نشده است.

اما اگر گزارش ها صحت داشته باشد، احتمالاً اوپو تیزرهایی برای وسایل نقلیه برقی اش در ماه های آینده ارائه می نماید. با توجه به شکوفایی بازار خودروهای برقی، فراوری نمایندگان این محصولات نیز سعی دارند در بازارهای آسیایی نقش پر رنگ تری بیابند.

پیش از این نیز تسلا از برنامه های خود برای عرضه خودروهای برقی در هند خبر داده بود. بنابراین تعجبی ندارد شرکت های بزرگ فناوری که به تازگی در صنعت خودروسازی سرمایه گذاری نموده اند، خود را برای رقابت در این بازار آماده نمایند.

صنعت خودروی برقی هند در این اوخر رشد قابل توجهی داشته است. آمار فروش این نوع وسیله نقلیه در هند و در نیمه نخست سال اقتصادی 2021(آوریل تا سپتامبر) 6 هزار و 261 دستگاه اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2059

به "تور بمبئی: فراوری کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: فراوری کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید