برگزاری وبینار منطقه آسیااقیانوسیه UNWTO در محل معاونت گردشگری

به گزارش مجله عکسها، وبینار منطقه آسیا اقیانوسیه با موضوع مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا در محل معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

برگزاری وبینار منطقه آسیااقیانوسیه UNWTO در محل معاونت گردشگری

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به همه گیری بی سابقه covid 19 و ضرورت اتخاذ تمام ابزارهای لازم مدیریتی برای به کارگیری استراتژی مؤثر ارتباطات بحران به منظور تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه ای، وبینار منطقه آسیا اقیانوسیه UNWTO با موضوع بحران برقراری ارتباط؛ در دوران کرونا و پساکرونا را بعدازظهر روز سه شنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار کرد.

وبینار مذکور به زبان انگلیسی و میزبانی مارسلو ریسی، مدیر ارتباطات UNWTO و هری هوانگ معاون مدیر گروه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونین حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه ریزی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

مطالب مهم مطرح شده در این نشست مجازی عبارت بودند از: بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تأکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده است، آموزش کارکنان و دست اندرکاران برای ایجاد اطمینان در مخاطب، تعریف محصولات خاص، مطرح شدن بازارهای جدید و احتمالی از جمله افرادی که حس ماجراجویانه زیاد دارند و نوجوانان که احتمال ابتلا به بیماری را کمتر دارند و ریسک پذیرتر هستند.

همچنین اطمینان به مسافران در مورد امنیت مقاصد و راه های ارتباطی مثل هواپیما، قطار و غیره نیز بخش تکمیلی وبینار UNWTO بوده است.

کشورهای شرکت کننده در این وبینار شامل نپال، مالزی، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، افغانستان، سنگاپور، کره جنوبی، بنگلادش، فیجی و جمهوری اسلامی ایران بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1065

به "برگزاری وبینار منطقه آسیااقیانوسیه UNWTO در محل معاونت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری وبینار منطقه آسیااقیانوسیه UNWTO در محل معاونت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید