تجربه و راحتی بهتر با ربات های خدماتی ال جی

به گزارش مجله عکسها، در آینده بسیار نزدیک، انتظار می رود که ربات های خدماتی به روش های مختلف و در انواع زمینه ها و محیط های متفاوت، از فراوری و مراقبت های بهداشتی گرفته تا ساخت و ساز خانه به مردم یاری نمایند. این ربات ها برای انجام وظایف مفید یا ارائه اطلاعات مرتبط طراحی شده اند و می توانند راحتی، کارایی و ایمنی را در هر کجا که استفاده شوند، افزایش بدهند.

تجربه و راحتی بهتر با ربات های خدماتی ال جی

بر طبق Renub Research، صنعت رباتیک جهانی به سرعت در حال توسعه است و پیش بینی می گردد که بخش ربات های خدماتی نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 24.6 درصد از سال 2021 تا 2027 میلادی داشته باشند. در رویداد CES 2018، ال جی برای اولین بار از ربات های LG CLOi رونمایی کرد که در حال حاضر قادر به ارائه مجموعه ای از خدمات هستند.

ال جی با بهره گیری از چندین فناوری اصلی خودش از جمله تکنولوژی های حوزه رانندگی اتوماتیک، حسگرها، هوش مصنوعی و دوربین ها، کسب و کار روباتیک خود را به عنوان یکی از ستون های اصلی موفقیت خودش در آینده معرفی نموده است. داده ها و تخصص انباشه شده از معرفی راهکارهای رباتی بهینه شده برای محیط های مختلف از جمله رستوران ها، هتل ها، موزه ها، مراکز خرید و بیمارستان ها، به ال جی یاری می نماید تا نسل بعدی ربات های خدماتی را خلق کند.

اخیرا، این شرکت ربات راهنمای LG CLOi GuideBot را در کتابخانه عمومی Changwon در شهر چانگوون در کره جنوبی به کار گرفته که برای انجام طیف وسیعی از عملنمودهای خاص کتابخانه برنامه ریزی شده است. این همکاری اولین باری است که یک محصول LG CLOi به سیستم مدیریت کتابخانه متصل می گردد. علاوه بر این، این شرکت به کتابخانه عمومی چانگوون سه ربات خدماتی LG CLOi ServeBot را ارائه نموده که دسترسی و راحتی بازدیدنمایندگان را افزایش می دهد.

ربات نوع کشویی LG CLOi ServeBot به حمل و نقل کتاب برای بچه ها و افرادی که مسائل حرکتی دارند، در هر نقطه از کتابخانه یاری می نماید. کاربران می توانند در میز جستجو درخواست کتابی را بنمایند و پس از اینکه این کتاب مورد ارزیابی نهاده شد، این کتاب به وسیله ربات نوع کشویی LG CLOi ServeBot در اختیار متقاضی قرار می گیرد. برای اطمینان از اینکه تحویل به شخص صحیح انجام می گردد، کشو فقط پس از وارد کردن رمز عبور که در میز جستجو ایجاد شده، امکان پذیر خواهد بود. از آنجایی که ربات های ال جی می توانند به راحتی از آسانسور سوار و پیاده شوند، هر زمان که لازم باشد به هر یک از سطوح مختلف کتابخانه نیز می توانند بروند.

در همین حال، ربات قفسه ای CLOi ServeBot با انتقال کتاب های برگشتی به میزهای بازگشت اتوماتیک کتاب، بار سنگینی را از دوش کارکنان پرمشغله کتابخانه بر می دارد. بدون احتیاج به هل دادن یا خالی کردن گاری های انباشه شده با کتاب های سنگین، کارکنان وقت و انرژی بیشتری برای یاری به بازدیدنمایندگانی قرار می دهند که در پی مشاوره هستند.

ربات های LG CLOi در حال حاضر در موزه های منتخب کره جنوبی نیز تجربه بازدیدنمایندگان را بهبود می بخشند. ماه گذشته، ربات راهنمای LG CLOi GuideBot در موزه ملی گونگجو و در موزه مجمع ملی مستقر شدند و در آنجا، راهنمای هایی برای امکانات، نمایشگاه ها و بعلاوه توضیحات آموزنده درباره آثار و مجموعه موزه ها ارائه می نمایند. ربات راهنمای هوشمند و تعاملی LG CLOi GuideBot رضایت و دسترسی بازدیدنمایندگان را افزایش می دهد و بُعد جدیدی از تجربه رفتن به موزه را به ارمغان می آورد.

برای یاری به بازدیدنمایندگان که شنوایی محدودی دارند، ربات راهنمای CLOi GuideBot می تواند تفسیر زبان اشاره و نمایش زیرنویس های آسان برای خواندن در صفحه نمایش داخلی خودش ارائه کند. این ربات بعلاوه می تواند به بازدیدنمایندگانی که از ویلچر استفاده می نمایند و با هدایت آن ها در راحت ترین مسیرها به سمت نمایشگاه های مختلف موزه یاری کند. علاوه بر این، ربات CLOi GuideBot دارای محتوای تعاملی است که برای یاری به افراد جوان در درک اهمیت اشیاء و تاریخچه نمایش داده شده طراحی شده اند.

ربات LG CLOi برای نقش خود در موزه ها به نرم افزار ویژه ای مجهز شده که به آن اجازه می دهد به طور مستقل راه خود را پیدا کند و طیف گسترده ای از اطلاعات خاص هر سایت را ارائه بدهد. ال جی متعهد به ارائه محصولات و راهکارهایی است که نه تنها سطح بالاتری از راحتی را ارائه می دهند بلکه به بهبود زندگی مردم به روش های معناداری نیز یاری می نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2336

به "تجربه و راحتی بهتر با ربات های خدماتی ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه و راحتی بهتر با ربات های خدماتی ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید