بهرامی: امیدوارم خداوند به مردم ایران عیدی بدهد

به گزارش مجله عکسها، نائب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به بیماری اخیر در کشور، امیدوارم خداوند به مردم ایران عیدی بدهد.

بهرامی: امیدوارم خداوند به مردم ایران عیدی بدهد

به گزارش خبرنگار ، بهاره بهرامی، نائب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در آستانه سال 99 عملکرد مجموعه خود را آنالیز کرد. وزنه برداری در بخش بانوان رشته ای نوپا در ایران محسوب می گردد و حالا بهرامی در گفت وگویی نوروزی، درباره سوالات و پرسش های ما جوابگو است.

تصویب لباس بانوان وزنه برداری کشورمان در فدراسیون آسیایی و جهانی یکی از بهترین اتفاقات سال 98 از نظر من بود. این اتفاق کار سختی بود. حضور داشتن بانوان وزنه برداری در رقابت های آسیایی و جهانی و کسب مدال الهام حسینی در رقابت های ترکیه هم دیگر اتفاق بسیار خوب وزنه برداری بانوان ایران در سال 98 بود.

من به خودم نمره ای نمی دهم. چرا که ما یک تیم هستیم و فدراسیون وزنه برداری به صورت تیمی کار خود را انجام می دهد. خوشبختانه کار های خوبی را مخصوصا در بخش استعدادیابی و آموزش انجام دادیم و جهت خوبی را شروع کردیم. باید به صورت تیمی نمره به ما داده گردد و ارزیابی ما را هم باید دیگران انجام بدهند.

خیلی کوشش می کنیم تا از بحران فعلی رد شویم. بیماری اخیر، بن بست خیلی بزرگی برای ما بوده است و شرایط خوبی را سپری نمی کنیم. وزنه برداری رشته ای نیست که وزنه بردار بتواند به تنهایی تمرین کند چرا که احتمال آسیب دیدگی در آن بالا است. به هر حال ما امیدواریم و می خواهیم اهداف خود را در بخش بانوان در این سال هم ادامه بدهیم تا وزنه برداری بانوان ایران خود را برای المپیک 2024 آماده کند.

امیدوارم عیدی خداوند در نوروز سال جاری، عبور کردن مردم از مصیبت پیش آمده باشد.

رسم خاصی در ذهن من نیست.

سریال خاصی هم در ذهن من وجود ندارد.

بله علاقه دارم و با توجه به اتفاقات اخیر، تصور می کنم سال جاری همه مجبور هستند که به مطالعه و فیلم رو بیاورند.

تنیس، هاکی، والیببال و شنا

مادرم.

خیلی دروغگوی خوبی نیستم. اما به نظر من بهترین چیزی را که می توانم به عنوان دروغ سیزده انتخاب کنم، این است که مسئولان خیلی هوای مردم را دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 984

به "بهرامی: امیدوارم خداوند به مردم ایران عیدی بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرامی: امیدوارم خداوند به مردم ایران عیدی بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید