بزرگترین گردهمایی رهبران الهام بخش؛ تیرماه 1402

به گزارش مجله عکسها، گردهمایی بزرگ رهبران الهام بخش در تاریخ 2 تیرماه 1402 به میزبانی مدرسۀ عالی کسب وکار ماهانMahan Business School)) با حضور بیش از نفر از مدیران عامل و رهبران اجرایی کسب وکارهای ایرانی و علاقه مندان توسعۀ زیست بوم کسب وکار در هتل بزرگ پرشین پلازا برگزار گردید.

بزرگترین گردهمایی رهبران الهام بخش؛ تیرماه 1402

این گردهمایی منحصربه فرد با هدف شبکه سازی و خلق ارزش مشترک کسب وکارهای مطرح از بیش از صنعت و با حضور افراد سرشناس دنیای مدیریت کسب وکار از جمله پروفسور میرسپاسی (پدر علم مدیریت منابع انسانی) استاد علیرضا نبی (کارآفرین اجتماعی) دکتر شروین وکیلی (نویسنده نظریه پرداز و اسطوره پژوه ایرانی) دکتر موسی خانی (رئیس اسبق دانشگاه آزاد قزوین) اکبر رجبی (بنیان گذار انجمن طلوع بی نشان ها) و دیگر افراد عالی رتبه شکل گرفت.

این هم آفرینی در بخش مختلف برگزار گردید. در بخش نخست که با هدف شبکه سازی حرفه ای مدیران و کسب وکارها برگزار گردید بیش از مدیرعامل کسب وکارهای ایرانی در طی یک بازی رهبری به شبکه سازی و مذاکره پرداختند و از بین ایشان از مذاکره کننده حرفه ای تقدیر به عمل آمد.

بخش دوم که به تقدیر از اساتید تاثیرگذار و الهام بخش مدرسۀ رهبری ماهان اختصاص داشت ضمن تقدیر و گرامیداشت مقام شامخ استادی به وسیله میهمانان و رهجویان مدرسۀ رهبری کسب وکار بار دیگر آیین سپاس گزاری و پاسداشت مقام روشنی بخشان مسیر آگاهی به وسیله آقای هادی سیاری بنیان گذار مدرسۀ عالی کسب وکار ماهان و نفر از نمایندگان دوره های رهبری اجرا شد.

در این بخش از گردهمایی نمایندگان سفر رهبری جملاتی در وصف تاثیرگذاری و الهام بخشی این اساتید گران قدر در مسیر زندگی شخصی و حرفه ای خود گفته و بابت ایفای این نقش مهم از ایشان قدردانی نمودند.

در ادامۀ هم آفرینی و در بخش سوم دورهمی جناب آقای فرشاد روحانی دبیرکل انجمن حمایت از بچه ها توانمند خلاق (ngoasc) به معرفی انجمن حمایت از بچه ها پرداخته و گزارشاتی پیرامون فعالیت های تاثیرگذار این انجمن با همکاری انجمن های مطرح کشور به افراد حاضر ارائه کردند.

در ادامه استاد علیرضا نبی کارآفرین برجستۀ اجتماعی با سخنرانی خود پیرامون اهمیت نقش رهبران در تعالی سازمانی و اجتماعی و توسعۀ ارزش بی تفاوت نبودن تجربیات خود را در این مسیر با رهپویان سفر رهبری به اشتراک گذاشتند.

در این بخش علیرضا نبی با همراهی علیرضا میرعمادی از رهجویان مدرسۀ رهبری و بعلاوه عضو هیات مدیره انجمن حمایت از بچه ها و مدیرعامل شرکت کرون آرمان ایرانیان با اجرای برنامۀ چالش رهبری مدعوین و حضار را دعوت به خلقی دیگر و پایبندی به مسئولیت اجتماعی کردند.

در این اجرا نفر از مدعوین و میهمانان به عنوان سیمرغ نمادین حضرت عطار برای عضویت در انجمن حمایت از بچه ها اعلام آمادگی نموده و هم پیمان شدند که در تحقق رسالت پرورش بچه ها توانمند و خلاق همراه و همدل باشند.

سمبل این هم پیمانی آینه وجود سیمرغ بود که به وسیله این مهرآفرینان تکمیل و جان گرفت.

گفتنی است انجمن حمایت از بچه ها توانمند خلاق در سال به وسیله رهجویان مدرسۀ رهبری ماهان به عنوان پروژه رهبری خلق شد.

در بخش آخر آیین فارغ التحصیلی نفر از رهپویان مدرسۀ رهبری برگزار گردید.

در این مراسم شش نفر از رهجویان به عنوان اولین فارغ التحصیلان مدرسۀ رهبری معرفی شدند. روزبه خادمیان مدیرعامل اوژن سیستم دنیا نائل داود کشوری خالق برند مهر گیاه فرهاد رستمیان مدیرعامل شرکت یاسان طلا زهرا رضایی سوپروایزر بیمارستان آتیه علیرضا میرعمادی مدیرعامل کرون آرمان ایرانیان و سیدمحمد حسینی همت آبادی از مدیران اسبق وزارت تعاون و عضو هیات مدیره انجمن نائل به دریافت گواهینامۀ رهبری کسب وکار و بعلاوه لوح سفید رهبری شدند.

این مراسم با خوانشِ جمعی پیمان نامه و پوشیدن ردای فارغ التحصیلی سیمرغ بسیار باشکوه اجرا شد.

پس از اتمام مراسم فارغ التحصیلی و ثبت عکس یادگاری رهپویان سفر رهبری به وسیله جناب آقای هادی سیاری سرکار خانم آناهیتا شهنواز و دیگر مدیران ارشد مدرسۀ عالی کسب وکار ماهان با حس خوب بدرقه شدند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2365

به "بزرگترین گردهمایی رهبران الهام بخش؛ تیرماه 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین گردهمایی رهبران الهام بخش؛ تیرماه 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید