تور هلند: ایران و هلند مرکز تجاری و فرهنگی مشترک افتتاح کردند

به گزارش مجله عکسها، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی که به هلند سفر نموده، ضمن دیدار با خانم بوسمیکر وزیر آموزش فرهنگ و علوم این کشور در شهر لاهه قرار است مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند (INTCC) را که بخش خصوصی ایجاد نموده، بهره برداری کند.

تور هلند: ایران و هلند مرکز تجاری و فرهنگی مشترک افتتاح کردند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گشایش می یابد.

هدف از تاسیس مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند، عرضه محصولات و تولیدات جمهوری اسلامی ایران همانند صنایع دستی، مبلمان، فرش، سفال و سایر محصولات تولیدی ایرانی در هلند و بعلاوه فراهم کردن زمینه ارتباط تنگاتنگ میان تجار و فعالان عرصه فرهنگ است.

در این ملاقات که بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی این سازمان و علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه حضور داشتند، مسایل مختلف مربوط به روابط فرهنگی دو کشور بحث و گفتگو شد.

سلطانی فر در این ملاقات ضمن بیان گوشه هایی از ظرفیت های متنوع موجود در کشورمان در زمینه میراث فرهنگی، موزه داری، صنایع دستی و گردشگری اعلام آمادگی کرد در تمام این عرصه ها همکاری های بیشتری میان دو کشور شکل گیرد.

طرف هلندی نیز ضمن استقبال از آمادگی ایران و بیان بعضی ظرفیت های موجود در هلند، پیشنهاد کرد تا سفیران دو کشور و مدیران بخش های مختلف از سوی طرفین، زمینه انجام این همکاری ها را فراهم نمایند.

سلطانی فر و هیات همراه بعلاوه به منظور آشنایی با ظرفیت ها، توانمندی ها و تجارب هلند در عرصه های مختلف فرهنگی، در جریان این سفر از یک مرکز تحقیقات نساجی که در زمینه لباس اقوام مختلف از جمله اقوام ایرانی در طول تاریخ فعالیت می نماید، بازدید کردند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2073

به "تور هلند: ایران و هلند مرکز تجاری و فرهنگی مشترک افتتاح کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: ایران و هلند مرکز تجاری و فرهنگی مشترک افتتاح کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید