ایتالیا مراکز بازداشت جدیدی احداث می نماید تا اخراج مهاجران را سرعت بخشد

به گزارش مجله عکسها، ایتالیا میخواهد مراکز بازداشت و نگهداری جدیدی را در سراسر این کشور ایجاد کند تا فرایند اخراج مهاجران و پناهجویان غیر قانونی تسریع شود.

ایتالیا مراکز بازداشت جدیدی احداث می نماید تا اخراج مهاجران را سرعت بخشد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور سفر به ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، علی رغم انتقاداتی که مطرح شده، دولت ایتالیا میخواهد مراکز بازداشت و نگهداری جدیدی را در سراسر این کشور طی ماه های آینده به بهره برداری برساند تا فرایند اخراج و استرداد مهاجران غیر قانونی را سرعت بخشد. منتقدان بر این باورند که ایجاد این مراکز اقدامی غیر انسانی بوده و نتایج مطلوب و مورد انتظار را نداشته است. اعتراضات خشونت بار موجب بسته شدن مراکز مشابه نگهداری مهاجران طی سال های گذشته شده است ولی روز سه شنبه وزارت کشور ایتالیا از دولت های محلی خواسته است تا امکانات لازم برای نگهداری 1600 مهاجر را تامین نمایند.

ماکرو مینیتی وزیر کشور ایتالیا در این باره گفت: مهاجران باید بازداشت شوند تا پیش از بازگرداندن آنها به وطن اصلی شان، پراکنده نشوند.

ایتالیا میخواهد کمپ مونته گالریا در اطراف شهر رم را بازگشایی کند. این کمپ در سال 2015 میلادی شاهد درگیری های خشونت آمیزی بین مهاجران و نیروهای امنیتی ایتالیا بوده است.

ورود فزاینده مهاجران و پناهجویان خارجی، ایتالیا را تحت فشار شدیدی قرار داده است. تعداد مهاجران غیر قانونی خارجی سال جاری بیش از 40 درصد رشد داشته است. در سال 2016 میلادی نیز حدود 181 هزار مهاجر وارد ایتالیا شدند.

مقام های رسمی ایتالیا اعلام نموده اند که حدود 45 تا 50 درصد کسانی که در مراکز جدید بازداشت و نگهداری خواهند شد، به احتمال زیاد از ایتالیا اخراج می شوند. در سال 2015 میلادی بیش از 4 هزار مهاجر از ایتالیا اخراج شدند ولی آمارهای رسمی 2016 منتشر نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 735

به "ایتالیا مراکز بازداشت جدیدی احداث می نماید تا اخراج مهاجران را سرعت بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا مراکز بازداشت جدیدی احداث می نماید تا اخراج مهاجران را سرعت بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید