اوضاع خاورمیانه؛ موضوع رایزنی بوگدانوف و سفیر ایران در مسکو

به گزارش مجله عکسها، نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه و سفیر ایران در روسیه در نشستی، درباره بعضی مسائل دوجانبه و فرایند اوضاع در سوریه، عراق و منطقه خلیج فارس گفت وگو کردند.

اوضاع خاورمیانه؛ موضوع رایزنی بوگدانوف و سفیر ایران در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و معاون وزیر امور خارجه این کشور و کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، روز آدینه با یکدیگر ملاقات نموده و درباره فرایند اوضاع در سوریه، عراق و منطقه خلیج فارس گفت وگو کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق اطلاعات وزارت خارجه روسیه، در جریان این نشست، دیپلمات های دو کشور در مورد مسائل مهم و مورد علاقه طرفین در دستور کار منطقه، با تمرکز روی فرایند اوضاع کنونی در سوریه، عراق و خلیج فارس، گفتگو کردند.

علاوه بر این، سفیر ایران روز آدینه همچنین با ایگور مارگولی یف معاون دیگر وزیر امور خارجه روسیه نیز ملاقات و مصاحبه کرد. طرفین درباره طیف وسیعی از مسائل مهم در عرصه همکاری های دوجانبه، با تمرکز بر توسعه روابط تجاری-اقتصادی و تحقق طرح های مشترک دارای اولویت در عرصه انرژی و حمل و نقل بین روسیه و ایران، گفتگو کردند.

وزارت خارجه روسیه همچنین بیان کرد که سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه نیز روز آدینه با جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو ملاقات نموده و با وی در مورد مسائل مربوط به روابط دوجانبه و مشکل کنترل تسلیحات مصاحبه کرد. جزییات بیشتری درباره این نشست، تعیین نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1636

به "اوضاع خاورمیانه؛ موضوع رایزنی بوگدانوف و سفیر ایران در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع خاورمیانه؛ موضوع رایزنی بوگدانوف و سفیر ایران در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید