امنیت پایدار در مرزهای چهارگانه کشور، ناراحتی مرزبانان به دلیل سلب توفیق خدمت به زائران

به گزارش مجله عکسها، فرمانده مرزبانی کشور گفت: خوشبختانه در مرزهای ما امنیت به صورت کامل برقرار است و مرزبانان غیور ما در حال خدمت و پاسداری هستند.

امنیت پایدار در مرزهای چهارگانه کشور، ناراحتی مرزبانان به دلیل سلب توفیق خدمت به زائران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، احمدعلی گودرزی شب گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از روز گذشته در مرزهای چهارگانه کشور خسروی، مهران، چذابه و شلمچه حضور پیدا کردم که خوشبختانه رزمندگان پرتوان ما در نیروی انتظامی و مرزبانی از روحیه بالا و وصف ناپذیری برخودار بودند.

وی مطرح کرد: اما با این وجود احساس کردم که این رزمندگان یک غم و اندوهی در صورتشان نمایان است و اینکه ناراحت بودند از این جهت که سال جاری توفیق خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از آنها سلب شده بود.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: همه ما خدمت به زائران امام حسین(ع) را توفیق و سعادت برای خودمان می دانیم که سال جاری به دلیل شرایط پیش آمده از این نعمت محروم شدیم.

گودرزی اعلام کرد: البته مرزبانان ما با همان روحیه و نشاط سابق از مرزهای میهن اسلامی خودمان پاسداری می نمایند تا مردم شریف ما در آسایش و آرامش قرار داشته باشند.

وی مطرح کرد: سال جاری به دلیل شیوع کرونا و تصمیم ستاد مبارزه با این ویروس و اعلام رسمی توسط دولت عراق اعزام به کشور عراق نداریم و عملا مرزهای ایران مسدود است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: خوشبختانه در مرزهای ما امنیت به صورت کامل برقرار است و مرزبانان غیور ما در حال خدمت و پاسداری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1337

به "امنیت پایدار در مرزهای چهارگانه کشور، ناراحتی مرزبانان به دلیل سلب توفیق خدمت به زائران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت پایدار در مرزهای چهارگانه کشور، ناراحتی مرزبانان به دلیل سلب توفیق خدمت به زائران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید