اعلام زمان نتایج فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور

به گزارش مجله عکسها، تهران (پانا) - آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیغام نور صبح امروز با حضور 87 هزار و 680 داوطلب در 180 رشته و یک هزار و 337 رشته محل برگزار گردید.

اعلام زمان نتایج فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور

به گزارش سایت پیغام نور، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور امروز در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیغام نور تهران شرق گفت: از مجموع داوطلبان، 40 هزار و 754 داوطلب مرد و 46 هزار و 926 داوطلب زن در این آزمون شرکت نموده اند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان گفت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور در 5 گروه آزمایشی بانظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیغام نور برای حفظ پروتکل های بهداشتی در 167 حوزه امتحانی در 31 استان کشور و در نهایت دقت و سلامت برگزار گردید.

وی با عنوان اینکه آزمون امروز ساعت 8:30 شروع شد، تاکید نمود: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه به وسیله سامانه سنجش سامانه خود اظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه های امتحانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور یافتند.

وی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیغام نور 30 هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان تا انتها سال اعلام می گردد. وی در انتها یادآور شد: دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را شروع میکنند و کلاس ها به صورت مجازی و غیر حضوری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1574

به "اعلام زمان نتایج فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان نتایج فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید