اشتغال زایی برکت در منطقه ها محروم به وسیله فریلنسینگ بین المللی

به گزارش مجله عکسها، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در امسال اشتغال زایی به وسیله فریلنسینگ بین المللی را در منطقه ها محروم کشور در دستور کار دارد.

اشتغال زایی برکت در منطقه ها محروم به وسیله فریلنسینگ بین المللی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت با اعلام این خبر اضافه کرد: امسال برای اولین بار اشتغال زایی و توانمندسازی در منطقه ها محروم و کمتر برخوردار کشور را به وسیله فریلنسینگ بین المللی و در قالب برگزاری یک رویداد ملی دنبال خواهیم کرد.

مرتضی احتیاجی گفت: مشاغل پیش بینی شده در این رویداد عمدتا در حوزه آی تی، برنامه نویسی موبایل و وب، عکاسی، گرافیک، هوش مصنوعی، معماری، طراحی در رشته های مهندسی از جمله مکانیک، صنایع و برق ایجاد می گردد.

وی درباره فرآیند فریلنسینگ هم شرح داد: فریلنسینگ به معنای کار از راه دور است که طی آن یک فرد با راه اندازی یکی از مشاغل نرم افزاری، اموری مانند برندینگ، بازاریابی، جذب مخاطب، مذاکرات، عقد قرارداد، پشتیبانی، توسعه، تحویل محصول و خدمات پس از فروش را شخصا انجام می دهد و دستمزد خود را از کارفرما دریافت می نماید و با توجه به عدم احتیاج به حضور شخص، با کارفرمای خارج از کشور هم قابل انجام است.

احتیاجی از انتشار فراخوان رویداد فریلنسینگ بین المللی از 31 خرداد اطلاع داد و گفت: رویداد اصلی از 31 تیرماه شروع به کار می نماید و شرکت نمایندگان در رویداد آموزش های لازم را درباره مهارت فریلنسینگ بین المللی می بینند و می آموزند که چگونه وارد مذاکره و تعامل با سفارش دهندگان و کارفرمایان بین المللی شوند.

معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت، فریلنسینگ بین المللی را یکی از راه های دور زدن تحریم ها ذکر کرد و گفت: یک فریلنسر ایرانی بدون محدودیت و نگرانی می تواند در حوزه بین المللی فعال باشد و با کارفرمایان خارجی وارد مذاکره و تعاملات حرفه ای گردد.

وی اظهار داشت: تمامی جوانان جویای کار در منطقه ها محروم می توانند در این رویداد شرکت نمایند و برای برگزیدگان بر اساس توانایی ها و استعدادهایشان، در حوزه های بین المللی و داخلی فرصت های کاری فراهم خواهد بود.

به گفته احتیاجی، شرکت نمایندگان پذیرفته شده در رویداد فریلنسینگ بین المللی پس از فرآیند اهلیت سنجی، برای تامین سخت افزار و وسائل مورد احتیاج و گذراندن دوره های آموزشی از سوی بنیاد برکت حمایت می شوند و تسهیلات دریافت می نمایند.

معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت ادامه داد: تسهیل گران بنیاد هم به مدت یک و نیم سال در کنار این افراد هستند تا کسب وکارشان به ثبات و پایداری برسد.

وی یادآور شد: بنیاد برکت برای امسال ایجاد 2 هزار و 500 طرح اشتغال زایی را در قالب فریلنسینگ یا کار از راه دور برنامه ریزی نموده است که ایجاد 7 هزار و 500 فرصت شغلی را در پی خواهد داشت.

احتیاجی با تاکید بر برگزاری فریلنسینگ بین المللی در سراسر کشور پیش بینی کرد که بالغ بر 5 هزار نفر در این رویداد ملی ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای شرکت در رویداد فریلنسینگ بین المللی می توانند به وب سایت این رویداد به آدرس https://rayacollege.com/bootcamp مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1812

به "اشتغال زایی برکت در منطقه ها محروم به وسیله فریلنسینگ بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال زایی برکت در منطقه ها محروم به وسیله فریلنسینگ بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید