شیائومی می گوید این خودرو روی دست پورشه و تسلا می زند!

به گزارش مجله عکسها، زومیت نوشت: شیائومی می گوید خودروی SU7 عملکرد بهتر از پورشه دارد و از فناوری بیشتری نسبت به تسلا استفاده می نماید.

شیائومی می گوید این خودرو روی دست پورشه و تسلا می زند!

شیائومی که زمانی نامش یادآور برترین گوشی مالی و برترین گوشی میان رده بود، اکنون در کوشش است تا با اولین خودرو برقی خود برای بزرگان خط ونشان بکشد. شیائومی SU7 (با تلفظ چینی سو-چی) که امروز رونمایی شد، نتیجه کار طراحان سابق BMW و مرسدس بنز است.

تدارک جنجالی اردوغان برای پلیس ترکیه با خریدیکی از گرانترین خودروی دنیا/عکس

لی جون، مدیرعامل شیائومی، در مراسم صبح امروز مدعی شد که اولین خودرو برقی این شرکت در زمینه عملکرد از خودروهای پورشه درخشان تر ظاهر می گردد و فناوری های پرتعدادتری نسبت به خودروهای خبرساز تسلا دارد.

شیائومی SU7 خودرو سدان مبتنی بر معماری اختصاصی مودنا است که از موتور الکتریکی HyperEngine تا 21 هزار دوربردقیقه استفاده می نماید و شاسی اش با دستگاه های ریخته گری پیشرفته تر از تسلا ساخته می گردد.

چند ماه دیگر طول می کشد تا شیائومی قیمت خودرو SU7 را اعلام کند. این شرکت می گوید تیپ پیشرفته تر خودرویش که SU7 Max نام دارد، با یک بار شارژ تا 800 کیلومتر حرکت می نماید و دارای شتاب صفر تا 100 کیلومتربرساعت 2.78 ثانیه ای است. این شتاب باعث می گردد SU7 Max از خودروهای تسلا مدل S و پورشه تایکان توربو بهتر باشد.

سیستم اطلاعات-سرگرمی شیائومی SU7 مبتنی بر سیستم عامل HyperOS است و شامل مانیتورهای پشتی نیز می گردد. این خودرو 23 اسپیکر داخلی با استاندارد Dolby Atmos دارد و از اینترنت اشیاء پشتیبانی می نماید.

به گفته شیائومی، خودرو SU7 در تیپ های مختلف دارای یک یا دو پردازنده NVIDIA Drive Orin و مجموعه ای از سنسورها است تا به سیستم پیشرفته خودران دست پیدا کند.

یکی از قابلیت های هیجان انگیز تسلا، سیستم یاری راننده FSD است که رانندگی اتوماتیک را امکان پذیر می نماید. شیائومی امروز در ویدئویی نشان داد که SU7 چگونه می تواند در یک خیابان شلوغ با موانع مختلف حرکت کند و حتی بدون دخالت راننده، پارک گردد. شیائومی ادعا می نماید که حسگرهای SU7 می توانند با آب وهوای برفی و بارانی نیز کنار بیایند.

شیائومی می خواهد تا خاتمه 2024 آزمایشات رانندگی خودران را در 100 شهر چین تکمیل کند. تعیین نیست که مقامات محلی چه زمانی اجازه رانندگی خودران را در سراسر کشور خواهند داد.

  • با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید / عکس

  • آشنایی با هیوندای ونیو، شاسی بلند مقرون به صرفه کره ای/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 دی 1402 بروزرسانی: 8 دی 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2406

به "شیائومی می گوید این خودرو روی دست پورشه و تسلا می زند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می گوید این خودرو روی دست پورشه و تسلا می زند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید