ارسال نامه علیه کفاشیان به AFC!

به گزارش مجله عکسها، پس از کاهش محرومیت علی کفاشیان، رئیس پیشین و نایب رئیس فعلی فدراسیون فوتبال از پنج به یک سال، این موضوع مطرح شد که وی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال به محل کار خود باز خواهد گشت. کفاشیان پیش تر اعلام نموده بود به صورت کتبی استعفا ننموده است. وی گفته بود اکنون که یک سال محرومیت خود را به دلیل موضوع حق پخش بازی های تیم ملی به سرانجام رسانده است، به هیئت رئیسه بازمی شود و چون فدراسیون رئیس ندارد، او به عنوان نایب رئیس اول در سمت سرپرست فدراسیون فوتبال، فعالیت خواهد نمود.

ارسال نامه علیه کفاشیان به AFC!

در این زمینه گفته شد که فردا (شنبه)، زمان شروع فعالیت دوباره کفاشیان در فدراسیون فوتبال خواهد بود، اما پس از طرح این موضوع، بعضی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با تنظیم نامه ای و جمع آوری امضا علیه کفاشیان، قصد دارند این نامه را به AFC بفرستند تا مانع فعالیت نایب رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست شوند.

این عده ظاهراً با بهانه قرار دادن محرومیت کفاشیان، چنین کاری را در دستور کار خود قرار داده اند. این در حالی است که چند عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از امضای این نامه خودداری و تاکید نموده اند که چنین مسائلی ابتدا باید در نشست هیئت رئیسه و داخل ایران حل و کار نباید به مراجع بین المللی کشیده گردد.

به نظر می رسد بعضی اعضای هیئت رئیسه که منافع خود را با حضور کفاشیان در خطر می بینند، دست به این اقدام زده و کوشش می نمایند پای نهادهای بین المللی را به این موضوع باز نمایند.

این نامه اکنون تهیه شده است، اما به دلیل به حدنصاب نرسیدن امضاها، هنوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1151

به "ارسال نامه علیه کفاشیان به AFC!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال نامه علیه کفاشیان به AFC!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید