احداث 45 مدرسه در بخش های شهرستان ایذه

به گزارش مجله عکسها، سرپرست فرمانداری ایذه گفت: 45 مدرسه در شهرستان در حال احداث بوده که از این تعداد 12 مدرسه عشایری و تعداد 29 مدرسه روستایی است.

احداث 45 مدرسه در بخش های شهرستان ایذه

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: با وجود مدارس قدیمی و غیراستاندارد، یکی از شهرستان های محروم از لحاظ فضای آموزشی است و از پارسال با یاری مسئولان استانی، کشوری و کوشش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باجذب خیّرین کشوری و بومی و تخصیص اعتبارات دولتی، کار بسیار بزرگی در امر مدرسه سازی در ایذه شروع شد.

او بیان داشت: هم اکنون تعداد 45 مدرسه در سطح شهرستان در حال احداث داریم که از این تعداد 12 مدرسه عشایری و تعداد 29 مدرسه روستایی و تعداد 4 مدرسه شهری است.

سرپرست فرمانداری ایذه توضیح داد: با تکمیل این مدارس، تعداد 138 کلاس درس نو در مقاطع مختلف تحصیلی، به فضا های آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول در خاتمه ضمن تشکر از همه دست اندر کاران، از خیّرین و ایزدپناه نماینده ، قربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان و آقاملاپور، عالی محمودی و همه پیمانکاران برای اهتمام آن ها در روندکاری مدرسه سازی در شهرستان ایذه تقدیر کرد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1966

به "احداث 45 مدرسه در بخش های شهرستان ایذه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 45 مدرسه در بخش های شهرستان ایذه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید