آمار عجیب گرمازدگی تهرانی ها ، در تعطیلات 3 روزه چند نفر گرمازده شدند؟

به گزارش مجله عکسها، رئیس مرکز اورژانس تهران از استقرار 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان مأموریت ویژه برای ارائه خدمات به افراد گرمازده اطلاع داد.

آمار عجیب گرمازدگی تهرانی ها ، در تعطیلات 3 روزه چند نفر گرمازده شدند؟

به گزارش خبرنگاران، محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به 15 هزار و 230 تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا آدینه) از 6 هزار و 373 مأموریت نیروهای اورژانس در این مدت اطلاع داد و گفت: 196 مورد دارای ضعف و بی حالی و 66 مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.

وی به استقرار 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان مأموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره نمود و اضافه کرد: در مجموع 315 نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط به نیروهای اورژانس مراجعه کردند که 31 نفر دچار ضعف و بی حالی و 3 نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.

توکلی ضمن تقدیر ویژه از نیروهای اورژانس که در این ایام گرما به ارائه خدمات پرداختند، توصیه کرد که مردم باز هم در روزهای گرم ضمن پرهیز از تردد در ساعات گرم روز، مایعات فراوان به ویژه آب مصرف نمایند و در صورت احتیاج به خدمات فوریت های پزشکی با سامانه شبانه روزی 115 تماس حاصل نمایند.

رئیس اورژانس استان تهران خاطر نشان کرد: در بازه زمانی 1 تا 13 مرداد، 87 هزار و 503 تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده که منجر به 37 هزار و 380 مأموریت و رسیدگی به 933 مورد ضعف و بی حالی و 77 مورد گرمازدگی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2379

به "آمار عجیب گرمازدگی تهرانی ها ، در تعطیلات 3 روزه چند نفر گرمازده شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب گرمازدگی تهرانی ها ، در تعطیلات 3 روزه چند نفر گرمازده شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید