آشنایی با خواص قطره گل سرخ برای آقایان و خانمها

به گزارش مجله عکسها، قطره گل سرخ (Rose Oral Drop) از عصاره این گیاه تهیه شده، از داروهای گیاهی تجویز شده برای درمان افسردگی و افزایش میل جنسی مردان و زنان است.

آشنایی با خواص قطره گل سرخ برای آقایان و خانمها

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

استفاده از گیاهان دارویی برای درمان انواع بیماریها، سنتی کهن در ایران بوده و از اینرو از صندلی ویژهای برخوردار است. امروزه نیز استفاده از داروهای تهیه شده بر پایه گیاهان، بخش مهمی از پزشکی را در همه کشورها تشکیل میدهد و در رویکردهای جدید درمانی، دارای ارزش و صندلی ویژهای میباشد. از بین این گیاهان دارویی، گیاه گل سرخ به دلیل اثرات آرام بخش، ضد تشنج و ضد دردی که دارد از دیر باز در طب سنتی ایران و سایر کشورها صندلی ویژه ای داشته است.

خواص گل سرخ بسیار گسترده بوده، دمنوش گل سرخ امراض قلبی را کاهش میدهد و تقویت کننده قلب و رفع کننده تپش شدید قلب است، این دمنوش باعث دفع اختلاط خونی شده، غرغره کردن گل سرخ برای درمان زخمهای دهان، لثه و تورم لوزهها مفید است. همچنین مصرف دمنوش گل سرخ تاثیر بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. از دمنوش این گیاه در کاهش تب استفاده می شود. بهبود آرتزوز، افزایش شیر مادران شیرده، کاهش درد رحم، کاهش چربی بدن، درمان بیماریهای غدد درون ریز، یاری به هضم غذا، بهبود گردش خون، محافظت از معده و کبد، پاکسازی کبد و کیسه صفرا و بهبود ترشح مایع صفراوی از دیگر خواص این گیاه است.

از دیگر فراوردههای گل سرخ میتوان به گلاب، ادویه، شربت گل سرخ و مربای تهیه شده از این گیاه اشاره نمود، همچنین استفاده از این گیاه، اسانس و عصاره گرفته شده از آن، امروزه در صنعت داروسازی رایج شده، قطره گل سرخ یکی از فراورده های به دست آمده از این گیاه است که در داروخانههای کشور وجود دارد و برای بیماریهای عصبی نظیر افسردگی و افزایش میل و تقویت نیروی جنسی آقایان و خانمها تجویز میشود.

خواص قطره گل سرخ

اسانس گیاه گل سرخ غنی از فلاونوئیدها، تانن، آنتی اکسیدانها و ویتامینهای A ، B، C، D و E و ترکیبات سیترونلول، ژرانیول، نرول، لینالول، فنیل اتیل الکل است. این قطره به روش تقطیر به شیوه صنعتی از گیاه دارویی گل سرخ یا همان گل محمدی تهیه میشود. از مهمترین خواص این قطره درمان افسردگی است. گل سرخ به دلیل داشتن آلکالوییدها، فلاونوییدها و ترکیبات آلی و دیگر ترکیبات شیمیایی ذکر شده، همیشه در جهت کاهش فشارهای عصبی، درمان افسردگی، بیخوابی مزمن و ایجاد اثرات آرامبخش موثر بوده است و سایر عوارض جانبی داروهای شیمیایی ضد افسردگی را نیز نخواهد داشت. از این رو مصرف آن برای درمان اختلالات عصبی ناشی از افسردگی و اضطراب توصیه میشود.

از دیگر کاربردهای این قطره افزایش و تقویت قوای جنسی مردان و زنان است. گل سرخ با تنظیم هورمونهای بدن به طور کلی و تاثیر بر افزایش میل جنسی مردان و درمان زود انزالی، باعث تقویت نیروی جنسی مردانه شده و همزمان با تاثیر بر سیستم عصبی، باعث کاهش سرد مزاجی زنان و افزایش میل به رابطه جنسی در خانمها میشود.

مقدار و نحوه مصرف قطره گل سرخ

از این قطره دو بار در شبانه روز و هر مرتبه بین 12 تا 15 قطره میتوان استفاده نمود و بهتر است همراه آن مقداری مایعات مصرف شود. ضروری است بلافاصله پس از مصرف قطره گل سرخ، درب آنرا محکم ببندید و دور از نور، در دمای 30-15 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

نکات احتیاطی و ممنوعیت مصرف قطره گل سرخ

استفاده از این قطره برای زنان باردار، خانمهای شیرده و بچه ها ممنوع است. استفاده همزمان این قطره همراه با داروهای شیمیایی ضد افسردگی و و آرامبخش، موجب تشدید و تاثیر منفی این داروها شده، عوارضی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت و به طور کلی توصیه میشود استفاده از این قطره خودسرانه صورت نگرفته و با تجویز پزشک متخصص مصرف شود.

منبع: setare.com
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1317

به "آشنایی با خواص قطره گل سرخ برای آقایان و خانمها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با خواص قطره گل سرخ برای آقایان و خانمها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید