ITB Berlin در پی توسعه بخش گردشگری سلامت

به گزارش مجله عکسها، گردشگری سلامت یکی از بازارهای آینده گردشگری در سطح جهانی است. تقاضاهای بسیاری در این زمینه در کشورهای مختلف وجود دارد.

ITB Berlin در پی توسعه بخش گردشگری سلامت

اولین دوره کنفرانس Medical Media Lunch در روز چهارشنبه، 7 مارس و در پی آن، شب پزشکی ITB در روز آدینه، 9 مارس برگزار می گردد: پس از راه اندازی موفقیت آمیز بخش مهم گردشگری پزشکی در سال گذشته که با رشد سریعی روبرو شد و با توجه به تقاضای رو به رشدی که در این زمینه وجود دارد اکنون باید آن را در سالن بزرگتری (21b) برگزار کرد. سخنرانی ها در آن جا برگزار می گردد و بازدیدنمایندگان می توانند اطلاعات دقیقی در خصوص کلینیک ها، مقصدها و بیمه های درمانی پزشکی به دست بیاورند. کنفرانس صنعت گردشگری سلامت (HTI) در امسال شریک غرفه رسمی گردشگری پزشکی است. HTI که تصمیم دارد در امسال، کنفرانس هایی در زاگرب و بروکسل برگزار کند، متخصص برگزاری کنگره های پزشکی در سرتاسر اروپا است.

گردشگری پزشکی، منظره وسیعی را پیش روی صنعت گردشگری دنیای قرار می دهد. براساس آخرین گزارش های منتشر شده به وسیله VISA و آکسفورد اکونومیک، گردش اقتصادی فعلی در صنعت گردشگری پزشکی دنیا حدود 50 میلیارد دلار است و پیش بینی می گردد که طی ده سال آینده، به رشد سالانه 25 درصد دست یابد. افزایش بین المللی تقاضاها برای گردشگری پزشکی در بزرگ ترین نمایشگاه تجارت دنیای (Worlds Largest Travel Trade Show) نشان دهنده همین فرایند است.

امسال، برای اولین بار، کنفرانس ناهار رسانه های پزشکی (Medical Media Lunch) در روز چهارشنبه، 7 مارس، از ساعت 1 تا 2:30 بعد از ظهر در غرفه گردشگری پزشکی برگزار خواهد شد. در پی این رویداد، اتحادیه کیفیت سفر پزشکی (Medical Travel Quality Alliance) (MTQUA) ده تا از برترین کلینیک های دنیا برای پذیرش گردشگران پزشکی را معرفی می نماید. دکتر کارین لهرمان از Kaiserbäder Insel Andom، در سخنرانی خود در خصوص جنگل و پتانسیل بهداشتی آن - یک داروخانه سبز، مزیت های بهداشتی درختان را معرفی می نماید. Deutscher Heilbäderverband و Berlin Health Excellence نیز در سخنرانی های خود، بر نقش آلمان به عنوان یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری پزشکی دنیا تاکید می نمایند.

در روز پنج شنبه، 8 مارس، کنفرانس HTI آخرین اخبار خود را ارائه خواهد داد. سایر غرفه داران بین المللی شامل کلینیک Dünyagöz Eye، بیمارستان Esnaf از ترکیه و Conseil National of Etablissement Thermaux از فرانسه هستند. موسسه تحقیق و توسعه گردشگری پزشکی از گدانسک (Gdansk) آخرین پیشرفت های گردشگری پزشکی در لهستان را در اختیار بازدیدنمایندگان خواهند گذاشت. بعلاوه، Europäischer Heilbäderverband، Kvarner Health، گروه پزشکی بین المللی از جمهوری دومینیکن و کلینیک انرژی از کرواسی، اطلاعاتی در خصوص خدمات بهداشتی خود در اختیار دیگران خواهند گذاشت. مرکز سرطان شناسی شاه حسین از اردن نیز که بزرگ ترین مرکز سرطان شناسی در خاورمیانه است، در این کنفرانس شرکت نموده است.

مانند هر بازار مسافرتی دیگری، دیجیتال سازی موضوع داغی در بخش گردشگری پزشکی تلقی می گردد. در روز آدینه، 9 مارس، دکتر آندریاس کک، در خصوص چالش های دیجیتال در دنیای سازی گردشگری پزشکی صحبت خواهد نمود. موضوعات مورد بحث در سخنرانی های دیگر شامل تغییرات و تحولات در گردشگری پزشکی و چالش های پیش روی هتل ها و مقصدهای گردشگری است. Toscana Promozione Turistica طی جلسه ای 30 دقیقه ای اطلاعاتی را در خصوص اسپاهای متنوع توسکانی ارائه خواهد داد. غرفه داران و بازدیدنمایندگان هر روز و از ساعت 4 صبح به بعد می توانند در یک ضیافت مجازی گرد هم آیند و ضمن تبادل دانسته های خود، ارتباطات جدیدی با یکدیگر برقرار نمایند.

در روز آدینه، 9 مارس، در باشگاه کپیتال (Capital Club) درGendarmenmarkt در برلین، شب ویژه پزشکی ITB نیز فرصتی برای دیدار و برقراری ارتباط فراهم می نماید. این رویداد تحت حمایت Toscana Promozione Turistica برگزار می گردد و شرکت در آن تنها به وسیله دعوت امکان پذیر است.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2065

به "ITB Berlin در پی توسعه بخش گردشگری سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ITB Berlin در پی توسعه بخش گردشگری سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید