25 میلیارد ریال برای مرمت نقش دنیا اصفهان اختصاص یافت

به گزارش مجله عکسها، بر اساس گزارش مدیر کل پایگاه های میراث دنیای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 25 میلیارد ریال برای مرمت میدان نقش دنیا اصفهان اختصاص یافته است.

25 میلیارد ریال برای مرمت نقش دنیا اصفهان اختصاص یافت

با بازسازی و مرمت راه شاهی، عظمت عمارت عالی قاپو بسیار مشهودتر به نظر می رسد و از این پس گردشگرانی که قصد ورود به عمارت عالی قاپو را دارند، با عبور از این راستا بسیار زیبا به ابهت این عمارت پی خواهند برد. فرهاد عزیزی در جریان بازدید از پروژه های میدان امام، راه شاهی و عمارت عالی قاپو گفت:

راه شاهی منظر متمایزی را برای گردشگرانی که قصد بازدید از عمارت عالی قاپو دارند، به همراه خواهد داشت.وی با ابراز خرسندی از ساماندهی و مرمت راستا راه شاهی و با اشاره به اینکه عمارت عالی قاپو و گنبد مسجد امام اصفهان دو پروژه مهم میدان امام اصفهان هستند، اضافه نمود:سال جاری از اعتبارات 94 مبلغ 13 میلیارد ریال برای اتمام ایوان ستون دار عالی قاپو و برچیده شدن تمام داربست ها و 12 میلیارد ریال برای 6 ترک گنبد مسجد امام اختصاص خواهیم داد.راه شاهی پشت عمارت عالی قاپو و در خیابان استانداری قرار گرفته که در حدود 150 متر طول دارد. این راستا از چند ماه گذشته در حال مرمت بوده و همچنان مرمت این راه ادامه دارد. منبع: دنیای اقتصادمنبع: کجارو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 833

به "25 میلیارد ریال برای مرمت نقش دنیا اصفهان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 میلیارد ریال برای مرمت نقش دنیا اصفهان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید