گوشی ریلمی 5i با چهار دوربین و باتری 5000 میلی آمپری ساعتی وارد بازار شد

به گزارش مجله عکسها، گوشی ریلمی 5i به تازگی در ویتنام رونمایی شده است. این تلفن دارای چهار دوربین و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. گوشی مذکور با قیمت حدودی 160 دلار به فروش می رسد.

گوشی ریلمی 5i با چهار دوربین و باتری 5000 میلی آمپری ساعتی وارد بازار شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دوربین اصلی در بخش پشت این گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و دیافراگم f / 1.8 است. دوربین زاویه عریض این گوشی نیز با میدان دید 119 درجه ای و 8 مگاپیکسل، یک محدوده وسیع را پوشش می دهد و از حالت Super Night پشتیبانی می نماید. این دو دوربین می توانند با یکدیگر همکاری نمایند تا فیلم هایی قوی را ضبط نمایند.

دوربین اصلی همچنین می تواند فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط کند یا با حالت آهسته سرعت 120 فریم در ثانیه کند گردد. دو دوربین دیگر برای پوشش دادن تصاویر وجود دارد. دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی که می تواند از فاصله 4 سانتی میتری فوکوس کند و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی.

ضبط ویدیو توسط تراشه11 نانومتری اسنپدراگون 665 امکان پذیر است و یک شکاف مخصوص کارت حافظه microSD در کنار دو شکاف سیم کارت وجود دارد. این گوشی Color OS 6.1 را بر اساس اندروید 9 پای اجرا می نماید. در بخش جلویی ، صفحه نمایش 6.5 اینچی دارای پنل IPS واقع شده است که توسط گوریلا گلس محافظت می گردد. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 755

به "گوشی ریلمی 5i با چهار دوربین و باتری 5000 میلی آمپری ساعتی وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی 5i با چهار دوربین و باتری 5000 میلی آمپری ساعتی وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید