چندتا از برترین هتل های ارومیه با آدرس

به گزارش مجله عکسها، شما اگر صبح تا شب هم در شهر بگردید، قدم بزنید و خوش گذرانی کنید، در سرانجام شب، محل اقامت شماست که خستگی یک روز شیرین را از تنتان در می نماید و شما را برای روز بعد آماده می نماید. حالا اینکه برای اقامت به سراغ هتل بروید یا اقامت گاه بوم گردی، دیگر بستگی به سلیقه خودتان دارد.

چندتا از برترین هتل های ارومیه با آدرس

ارومیه شهری است با مردم مهمان نواز، پر از انگور و سیب، شهری با آب وهوایی که حسابی عاشقش خواهید شد. هتل های چند ستاره مختلفی در این شهر وجود دارد که پیش از سفر به این شهر، بهتر است اطلاعات کافی درباره آن ها داشته باشید و محل اقامت خود را از قبل انتخاب کنید.

شما می توانید محل اقامتتان را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، اگر اهل لذت بردن از آب وهوای دل انگیز و جاهای دنج هستید، می توانید محل اقامت خود را در بخش های خوش آب وهوای شهر انتخاب کنید، شاید هم دلتان بخواهد هرروز صبح در کنار بازارچه سنتی مرکز شهر، در کنار هیاهو و جنب وجوش شهر از خواب بیدار شوید و یک ماجراجویی حسابی پیش رو داشته باشید. ما سعی کردیم هتل های متنوعی به شما معرفی کنیم تا با هر سلیقه و هر بودجه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید، اقامتی خوش و خاطره انگیز داشته باشید.

لوکس ترین هتل های ارومیه چه نام دارند؟

لوکس ترین هتل های ارومیه، هتل پنج ستاره آنا و هتل دهم و هتل های چهارستاره آریا، هتل ساحل، هتل جهانگردی و هتل پارک است.

هتل های مقرون به صرفه ارومیه کدام ها هستند؟

از هتل های میان رده ارومیه، کدام هتل ها هستند؟

خدمات هتل های گران ارومیه شامل چه مواردی است؟

1- هتل آنا - 5 ستاره

هتل آنا نخسین هتل 5 ستاره بین المللی در شهر ارومیه است. این هتل یکی از برترین هتل های ارومیه محسوب می گردد که در سال 1394 به وسیله شرکت توسعه تاسیسات گردشگری آذر کوشک آنا با سبک معماری مدرن مورد بهره برداری نهاده شد. هتل آنا با خدمات متنوع اقامتی، تشریفاتی و ورزشی خود پذیرای مهمانان داخل و خارج از کشور است.

این هتل با 196 اتاق و سوییت استاندارد، لوکس و لاکچری به همراه رستوران، کافی شاپ، سالن برگزاری جلسات و تالارهای چند منظوره یکی از برترین جاها برای اقامت چند روزه در ارومیه است. از جمله امکانات ورزشی هتل آنا می توان به استخر و سونا سرپوشیده مجموعه ورزشی اشاره نمود که در طبقه آخر هتل با سقف شیشه ای ساخته شده و خدماتی دیگری هم چون سالن بدنسازی، ماساژ و حمام ترکی هم دارد. این هتل یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین هتل های ارومیه است.

هتل آنا تا حدی خارج از محدوده شهری واقع شده است، می توان گفت از شلوغی و هیاهوی شهر به دور است، اما در عین حال دسترسی خوبی به جاهای دیدنی و جاهای تفریحی ارومیه دارد و در فاصله 19 کیلومتری فرودگاه ارومیه نهاده شده است.

آدرس هتل آنا: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان شهید بهشتی (جاده بند)، خیابان جام جم، هتل آنا

تلفن: 04433432631

2- هتل دهم - 5 ستاره

هتل دهم ارومیه که به نام هتل باری معروف است، در مجموعه گردشگری باری در 40 کیلومتری جاده سلماس- ارومیه واقع شده است. این هتل یکی از برترین هتل های 5 ستاره ارومیه است که در یکی از خاص ترین منطقه ها جغرافیایی کشور در سال 1384 ساخته شد.

مهم ترین ویژگی مجموعه باری، نهاده شدن آن در ساحل دریاچه ارومیه و دسترسی به چشم انداز و ساحل دوست داشتنی دریاچه است. در زبان ترکی کلمه دهم به معنی دریاست، احتمالا دلیل نام گذاری این هتل هم به خاطر نزدیکی آن به دریاچه است. این مجموعه با ایجاد فضایی منطبق با استانداردهای بین المللی، فضایی مناسب برای پذیرایی از مهمانان داخل و خارج کشور است.

داشتن سوئیت های مستقل، ویلا و اقامتگاه های خصوصی، سالن های خاص جهت برگزاری مراسم، همایش و کنسرت، رستوران با غذاهای لذیذ آذری، استخر آب شور و شیرین، فضایی برای سوارکاری، بیلیارد، دوچرخه سواری و زمین بازی مخصوص بچه ها از جمله ویژگی های منحصربه فرد هتل دهم است که آن را به یکی از برترین هتل های ارومیه تبدیل نموده است.

هتل باری دارای 53 اتاق با امکانات رفاهی کامل است و اقامتتان در این هتل هر چقدر هم طولانی باشد، باز هم کم است چون قرار است در باری حسابی به شما خوش بگذرد.

آدرس هتل دهم: آذربایجان غربی، ارومیه، جاده قدیم ارومیه- سلماس، کیلومتر 57، هتل باری

تلفن: 04433322960

3- هتل آریا - 4 ستاره

هتل آریا یکی از برترین هتل های ارومیه است که در سال 1390 فعالیت خود را به اسم یکی از هتل های 4 ستاره ارومیه آغاز کرد. هتل آریا ساختمانی 11 طبقه با 63 اتاق و امکانات رفاهی کامل از جمله اینترنت، رستوران، پارکینگ، استخر، سالن بیلیارد و… است. این هتل با استفاده از تجربیات پرسنل مجرب و شیوه های نوین هتل داری، سفری دلپذیر برای مسافران داخلی و خارجی به ارمغان می آورد.

گفتنی است تمامی اتاق های هتل آریا مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی، یخچال، چای ساز و سیستم تهویه هستند. موقعیت مکانی هتل آریا به جاهای دیدنی مهم ارومیه از جمله بازار ارومیه، مسجد جامع ارومیه و کلیسای حضرت مریم نزدیک است.

آدرس هتل آریا: آذربایجان غربی، ارومیه، اواسط خیابان طالقانی، هتل آریا

تلفن: 04432332222

4- هتل ساحل - 4 ستاره

هتل ساحل یکی از قدیمی ترین و برترین هتل های ارومیه است که در سال 1375 افتتاح شده است و طی بازسازی در سال 1385، امکانات رفاهی آن افزایش یافت است. این هتل در منطقه ای سرسبز، رو به پارک و نزدیکی رودخانه ارومیه، به دور از هیاهوی شهر نهاده شده است. البته احتیاجی نیست نگران دسترسی به جاهای دیدنی و مرکز شهر باشید، این هتل در نزدیکی پارک جنگلی و بازار سنتی ارومیه به مرکز شهر هم نزدیک است.

هتل ساحلی ارومیه، یکی از هتل های 4 ستاره ارومیه است که با 66 اتاق و سوییت با امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، رستوران با منو غذاهای متنوع، استخر و سالن ورزشی فضایی مناسب برای اقامتی ماندگار برای مسافران ایجاد نموده است.

آدرس هتل ساحل: آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار والفجر 2، هتل ساحل

تلفن: 04433369975- 04433369974- 04433369972

5- هتل پارک - 4 ستاره

هتل بین المللی پارک در منطقه ای تاریخی و قدیمی در مرکز شهر ارومیه واقع شده است. این هتل در سال 1340مورد بهره برداری نهاده شد که با مساحتی نزدیک به 2500 مترمربع در هفت طبقه، با امکانات و شرایطی منحصر به فرد، سالانه میزبان بسیاری از میهمانان خارجی و داخلی است.

هتل پارک با 78 اتاق و سوییت به همراه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سالن غذاخوری، کافی شاپ، موزه اختصاصی و… فضایی صمیمانه و اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران به یادگار خواهد گذاشت.

از مهم ترین ویژگی های هتل پارک به اسم یکی از برترین هتل های ارومیه، دسترسی آن به بازار سنتی و سایر جاهای دیدنی ارومیه است.

آدرس هتل پارک: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام، روبروی بازار، هتل پارک ارومیه (توجه داشته باشید که هتل پارک در محدوده طرح ترافیک نهاده شده است.)

تلفن: 04431888

6- هتل جهانگردی - 4 ستاره

هتل جهانگردی یکی از برترین هتل های ارومیه است که هتلی پیروز از بین هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی است. این هتل در خیابان کاشانی، نزدیک به جاهای دیدنی مهم ارومیه از جمله کلیسای کوه سیر، کلیسای ننه مریم، پارک جنگلی و… واقع شده است و فاصله کمی با رودخانه ارومیه دارد که از میان شهر می گذرد.

اگر اهل پیاده روی باشید، با چند دقیقه پیاده روی به پارک عظیم شهرچایی و رودخانه شهر خواهید رسید. هتل جهانگردی ارومیه، هتلی چهار ستاره است که با 74 اتاق و امکاناتی از قبیل کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ، رستوران، سالن ورزشی و… اقامتی آرام و بی دغدغه برای مسافران فراهم نموده است.

آدرس هتل جهانگردی: آذربایجان غربی، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت، هتل جهانگردی

تلفن: 04432222230

7- هتل کارا - 3 ستاره

هتل کارا یکی از هتل های نوساز ارومیه است که در محلی با چشم اندازی زیبا ساخته شده است. این هتل با زیربنایی به مقدار 2560 مترمربع، به صورت ساختمانی 10 طبقه با 28 اتاق، یکی از برترین هتل های ارومیه است. هتل کارا با امکانات رفاهی، پرسنل مجرب و پذیرایی خوبی که دارد، هتلی فراتر از سه ستاره است.

موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که با پارک جنگلی که یکی از جاهای تفریحی مهم ارومیه است، فاصله چندانی ندارد. در صورتی که احتیاج به اطلاعات بیشتری درباره جزئیات اتاق ها داشتید، می توانید به سایت رسمی هتل کارا مراجعه کنید. قیمت های این هتل، نسبت به امکانات و فضایی که به مسافران ارائه می دهد، بسیار مناسب است.

آدرس هتل کارا: آذربایجان غربی، ارومیه، شیخ تپه، اول خیابان جنگلی، روبروی آپارتمان های نگین، هتل کارا

تلفن: 04433362020

8- هتل مروارید - 3 ستاره

هتل مروارید یکی از هتل های 3 ستاره ارومیه است که از قدیم در کنار رودخانه اصلی ارومیه یا همان رودخانه شهر چایی نهاده شده است. این هتل در سال 1376 ساخته و در سال 1387 بازسازی شد. هتل مروارید با 35 واحد اقامتی با امکانات رفاهی استاندارد و دسترسی مناسب به جاهای دیدنی ارومیه یکی از هتل های پررفت وآمد این شهر به شمار میرود.

نهاده شدن هتل در کنار فضای سبز و رودخانه، محیطی آرام و دلنشین برای گردشگران ایجاد نموده است، مزیت هتل مروارید نسبت به سایر هتل های ارومیه این است که هر مسافری می تواند روز خود را با قدم زدن یا دویدن در کنار رودخانه با هوای خنک آغاز کند.

آدرس هتل مروارید: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان پاسداران، رو به روی پارک ساحلی، جنب خانه جوان

تلفن: 044476233

9- هتل ماه کیمیا - 2 ستاره

هتل ماه کیمیا یکی از برترین هتل های ارومیه با درجه بندی دو ستاره است که نسبت به دو ستاره بودن دارای امکانات رفاهی مناسب و باکیفیت برای اقامت است. این هتل در سال 1350 در خیابان طالقانی که یکی از قدیمی ترین خیابان های ارومیه است ساخته شد، این بنا در سال 1395 بازسازی و در یک طبقه با 20 اتاق به همراه رستوران افتتاح شد.

بهتر است بدانید این هتل یک طبقه فاقد آسانسور است و اگر دچار محدودیت حرکتی هستید بهتر است محل دیگری برای اقامت انتخاب کنید. دسترسی هتل ماه کیمیا به خدمات رفاهی، تجاری و گردشگری یکی از ویژگی های مثبت این هتل است. ماه کیمیا از نظر هزینه اقامت نسبتا مقرون به صرفه و مالی است.

در صورتی که احتیاج به اطلاعات و جزییات بیشتری درباره اتاق های هتل داشتید، می توانید به سایت رسمی هتل ماه کیمیا مراجعه کنید.

آدرس هتل ماه کیمیا: آذربایجان غربی، ارومیه، میدان ولایت فقیه اول، خیابان طالقانی، هتل کیمیا

تلفن: 04432354481

10- هتل آپارتمان بهار ارومیه - 2 ستاره

هتل آپارتمان بهار در ارومیه، یکی از هتل های 2 ستاره ارومیه است که در سال 1394، در ساختمانی پنج طبقه با 10 سوییت و اتاق افتتاح شد. این هتل در مرکز شهر نهاده شده است و به تمام اماکن تاریخی و تفریحی مرکز شهر نزدیک است.

اتاق های این هتل، تمیز، راحت و دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند. هتل آپارتمان بهار دارای رستوران، کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، حمام و دستشویی اختصاصی، تلویزیون، یخچال، پارکینگ و اینترنت پرسرعت است و اقامت در این هتل از نظر هزینه کاملا به صرفه و مالی است.

آدرس هتل آپارتمان بهار: آذربایجان غربی، خیابان کاشانی، سه راه کاشانی، خیابان طاووسی، بن بست اول، سمت چپ، هتل آپارتمان بهار

تلفن: 04433431133

هتل را مثل خانه خودتان انتخاب کنید!

هر سفر به خودی خود، نوعی چالش، لذت و هیجان در پی دارد، اما نباید فراموش کنیم که این لذت با انتخاب یک هتل درست، تکمیل می گردد. سفر و محل اقامت دو تکه منطبق بر هم پازل هستند، اگر هم زمان به هر دو توجه نکنید، همواره یک جای کار می لنگد.

البته که اصطلاح هتل درست همواره به معنی هتل گران قیمت و لوکس نیست. هتل درست، هتلی است که شامل تمام امکاناتی مد نظر شما باشد و شما از وقت گذرانی و استراحت در آن لذت ببرید. ارومیه هم شهری است که هتل های مختلفی برای هر سلیقه و بودجه ای دارد. حالا دیگر با برترین هتل های ارومیه آشنا شده اید و راحت تر می توانید تشخیص دهید که کدام هتل مثل خانه خودتان است.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1834

به "چندتا از برترین هتل های ارومیه با آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندتا از برترین هتل های ارومیه با آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید