نظارت بر مسافران ورودی به چین تشدید شد

به گزارش مجله عکسها، پس از آنکه تعداد موارد ابتلا به کرونا ناشی از ورود مسافران به چین رکورد زد، دولت پکن حالا در حال نظارت دقیق بر مسافران ورودی و تشدید کنترل مرزی است.

نظارت بر مسافران ورودی به چین تشدید شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، تعداد جدید مبتلایان به ویروس کرونا در چین در 11 آوریل به 99 مورد رسید، در حالی که تعداد آن در روز 10 آوریل 46 مورد بود اما تمامی این موارد به جز دو مورد از مسافران خارجی هستند.

شهردار گوآنگژو، واقع در جنوب چین در یک نشست خبری گفت: خطر موارد ابتلا از مسافران خارجی به شدت در حال افزایش است. امیدواریم که خارجی ها بتوانند همانند شهروندان چینی به قوانین مقابله با ویروس احترام بگذارند و از آن تبعیت نمایند.

مقام های شانگهای نیز 92 مسافر خارجی دیگر را به خاطر ارتباط با آلودگی و عفونت کرونا قرنطینه نموده اند. همچنین گروهی از کارشناسان بهداشتی و درمانی چین برای یاری به روسیه به منظور مقابله با ویروس کرونا یکشنبه وارد مسکو شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1023

به "نظارت بر مسافران ورودی به چین تشدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر مسافران ورودی به چین تشدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید