نشست هماهنگی برنامه های نوروز 98 شهرستان بافق برگزار گردید

به گزارش مجله عکسها، نشست هماهنگی برنامه های نوروز 98 شهرستان بافق با حضور مسئولان اماکن گردشگری و بوم گردی های این شهرستان در اداره میراث فرهنگی بافق برگزار گردید.

نشست هماهنگی برنامه های نوروز 98 شهرستان بافق برگزار گردید

به گزارش گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، لیلی رنجبر سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان بافق در این نشست که با موضوعیت نوروز 98 برگزار گردید، از مدیران گردشگری و بوم گردی ها خواست از فرصت های به دست آمده به نحو احسن استفاده نمایند و با همدلی بیشتر در راستای اهداف گردشگری شهرستان قدم بردارند.

مسئول کمیته تبلیغات گردشگری شهرستان بافق نیز در این نشست از راه اندازی سایت جامع گردشگری شهرستان اطلاع داد و مطرح کرد: با توجه به راه اندازی سایت جامع گردشگری، مسائل رزرو هتل و بوم گردی ها و خدمات ارائه شده هرچه زودتر مرتفع خواهد شد و بوم گردی ها و اماکن گردشگری می توانند نسبت به تهیه تور مجازی برای بازدید گردشگران اقدام نمایند.

مدیران مراکز گردشگری و بوم گردی های بافق نیز در این جلسه مسائل خود را مطرح و برای حل آن راهکار هایی ارائه دادند.

ارائه اطلاعات و خدمات مراکز گردشگری، هماهنگی برنامه های نوروز 98، تبلیغات مناسب جهت رفاه حال مشتریان در ایام نوروز، استفاده از غذاهای محلی در منوی غذایی و همکاری با گروه های مستند ساز شبکه های ملی از اهم مباحث این جلسه بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 333

به "نشست هماهنگی برنامه های نوروز 98 شهرستان بافق برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هماهنگی برنامه های نوروز 98 شهرستان بافق برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید