مندز: رونالدو در منچستریونایتد خیلی خرسند است

به گزارش مجله عکسها، مدیر برنامه های فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ شایعه احتمال جدایی این بازیکن از منچستریونایتد را رد کرد.

مندز: رونالدو در منچستریونایتد خیلی خرسند است

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر به حضور سه ساله اش در یوونتوس انتها داد و پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، شروع خوبی در این تیم داشته و تا به اینجای فصل 14 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و با 9 گل اختلاف نسبت به برونو فرناندس و میسون گرین وود برترین گلزن این تیم در فصل جاری به شمار می رود.

اوایل هفته جاری اما یکی از رسانه های انگلیسی مدعی شد؛ رونالدوی 36 ساله از عملکرد ضعیف اخیر منچستریونایتد ناامید شده است و از آنجایی که تحت تأثیر روش های مربیگری رالف رانگنیک هم قرار نگرفته است، در پی جدایی از جمع شیاطین سرخ است.

ژرژ مندز مدیر برنامه های برنده پنج توپ طلا اما در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس ضمن تکذیب این ادعا گفت: کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد خیلی شادمان است. او مانند همیشه در دوران حرفه ای خود به عملکرد خوب و فوق العاده اش ادامه خواهد داد. مطمئنم که فصل فوق العاده ای برای کریس خواهد بود.

مندز روز دوشنبه به نمایندگی از کریستیانو رونالدو در مراسم گلوب ساکر که در دبی امارات برگزار شد، حضور یافت و جایزه برترین گلزن تمامی ادوار را دریافت کرد. کریس اولین فوتبالیست تاریخ است که به رکورد 800 گل زده در دوران حرفه ای اش می رسد. او در اوایل ماه دسامبر به این رکورد رسیده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2101

به "مندز: رونالدو در منچستریونایتد خیلی خرسند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مندز: رونالدو در منچستریونایتد خیلی خرسند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید