معرفی فیلم دایناسوری 65 با بازی آدام درایور

به گزارش مجله عکسها، در دنیایی که رسانه های اجتماعی در دسترس همه قرار دارند، اغلب به نظر می رسد که بازاریابی برای یک اثر سینمایی از همواره آسان تر شده است. البته این کار مزایای خودش را برای شرکت های سازنده و بعلاوه مخاطبان دارد چراکه استودیوها بازاریابی بهتری برای آثار خودشان انجام می دهند و بیننده ها نیز دانش بهتری از آثار پیدا می نمایند و می توانند تجربه بسیار خوبی از تماشای اثر داشته باشند.

معرفی فیلم دایناسوری 65 با بازی آدام درایور

اما گاهی اوقات، فیلمی با بازیگران عالی، عوامل سازنده برجسته و بعلاوه فرض داستانی جالب به دلایلی نامعلوم تصمیم می گیرد تا مرموز باقی بماند و همین نیز توجهات را به سرعت به خودش جلب می نماید. فیلم های مستقل و هنری زیادی به این شکل وجود دارند اما اینکه اثر بزرگی همانند فیلم 65 تصمیم گرفته تا بدین شکل وارد بازاریابی گردد، واقعا شوکه نماینده است.

ساخت فیلم 65 چندین سال در جریان است و به صورت رسمی ساخت آن در سال 2020 میلادی اعلام شد و آدام درایور برای ایفای نقش اصلی آن به خدمت گرفته شد. اما با این وجود، جزئیات بسیار اندکی از داستان آن به بیرون درز نموده بود و همین نیز نشان از تاکتیک بازاریابی این اثر دارد. با این حال، در دسامبر سال 2022 میلادی تریلری برای آن منتشر شد که اطلاعات بیشتری از آن را آشکار کرد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم 65

حضور بازیگری برجسته همانند آدام درایور در فیلم شصت و پنج به معنای آن است که او به عوامل سازنده این اثر کاملا اعتماد دارد و می داند که آن ها قادر به ساخت اثری مجذوب نماینده هستند. کمپانی کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز مسئول ساخت این اثر هستند و سم ریمی از جمله تهیه نمایندگان آن به شمار می رود.

اسکات بک و برایان وودز علاوه بر اینکه سکان کارگردانی فیلم شصت و پنج را در دست دارند، فیلم نامه آن را قلم زده اند. این نویسنده ها با اینکه در ابتدای حرفه خودشان آثار کوتاه بسیار عالی اما کمتر شناخته شده ای را فراوری کردند، با نوشتن فیلم نامه فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place) مورد توجه قرار گرفتند، فیلمی که یکی از پیروز ترین فیلم های ترسناک دهه اخیر میلادی به شمار می رود.

حالا آن ها که توانستند کارنامه هنری خودشان را به سطح بالاتری ارتقاء بدهند، ساخت فیلم شصت و پنج را در دستور کار خود قرار داده اند. آن ها برای ساخت موسیقی متن فیلم نیز از دنی الفمن و بعلاوه کریس بیکن یاری گرفته اند. سالواتوره توتینو نیز وظیفه فیلمبرداری این اثر مهیج و اکشن را در دست دارد.

داستان فیلم 65

پس از اینکه مدت ها جزئیاتی از داستان فیلم 65 در دست نبوده، حالا خلاصه داستانی برای آن منتشر شده که به توضیح زیر است:

فیلم 65 داستان خلبانی به نام میلز با بازی آدام درایور را دنبال می نماید که روی یک سیاره ناشناخته به شکلی فاجعه بار سقوط می نماید و به سرعت متوجه می گردد که واقعا روی سیاره زمین گرفتار شده است اما این زمین مربوط به 65 میلیون سال قبل است. حالا میلز به همراه دیگر بازمانده این سفر یعنی کوآ با بازی آریانا گرینبلات تنها یک شانس برای نجات دارند و باید در یک نبرد حماسی برای زنده ماندن در سیاره زمین ناشناخته و پر از موجودات ماقبل تاریخی مقابله نمایند.

بازیگران فیلم 65

ماهیت مبهم این فیلم به گونه ای است که ممکن است بیننده تردیدهایی نسبت به آن داشته باشد اما حضور بازیگران برجسته و بااستعداد مطمئنا می تواند این تردیدها را رفع کند. قابل توجه ترین بازیگر در میان جمع بازیگران این اثر سینمایی، آدام درایور است. این بازیگر در سال گذشته میلادی در فیلم خانه گوچی (House of Gucci) و بعلاوه آخرین دوئل (The Last Duel) بازی نموده و همین نیز سبب شده تا او بازیگری مجذوب نماینده و پرتقاضا باشد و بتواند توجه مخاطبان بیشتری را به این اثر جذب کند.

آدام درایور به وسیله معروفیت فوق العاده اش در هالیوود باعث شده تا این فیلم را به سطح بالاتری ارتقاء بدهد و نوید اثری مجذوب نماینده و تماشایی را برای بیننده ها می دهد. از سوی دیگر، سابقه فوق العاده این بازیگر در ژانرهای مختلف و بعلاوه اکشن و علمی تخیلی باعث شده تا او انتخابی عالی برای این اثر باشد. علاوه بر این، حضور آدام درایور در این اثر نشانه ای از آن است که فیلم نامه این فیلم به مقدار کافی قوی است که او را به حضور در این اثر ترغیب نموده است.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم 65 نیز می توان به کلویی کولمن و آریانا گرینبلات اشاره نمود. در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از دیگر بازیگران این اثر در دست نیست و نام کاراکترهایی که این بازیگران بازی می نمایند نیز معین نشده است.

تاریخ اکران فیلم 65

تاریخ اکران فیلم 65 به دفعات بسیار زیادی تغییر پیدا کرد و از اکران ابتدایی آن در ماه سال 2022 میلادی به سال 2023 موکول شده است. حالا این اثر قرار است در تاریخ 10 مارس سال 2023 میلادی (آدینه 19 اسفند 1401) روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2316

به "معرفی فیلم دایناسوری 65 با بازی آدام درایور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم دایناسوری 65 با بازی آدام درایور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید