مسعود اطیابی: دینامیت و انفرادی در شرایط فعلی اکران نمی شوند

به گزارش مجله عکسها، فیلم نیوز/ با توجه به اینکه فیلم دینامیت جزو گزینه های مورد نظر شورای صنفی نمایش و سینماداران برای نوروز 1400 بود، اما کارگردان آن معتقد است اکران فیلم درحال حاضر به صلاح نیست.

مسعود اطیابی: دینامیت و انفرادی در شرایط فعلی اکران نمی شوند

مسعود اطیابی کارگردان کمدی دینامیت در این باره به مهر گفت: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اکران دینامیت نداریم، البته این را هم باید بگویم که برای این فیلم درخواست نمایش نداده ایم. ما به دلیل شرایط موجود تمایلی به اکران نداریم.

این کارگردان تاکید نمود: این فیلم باید زمانی اکران گردد، که مردم روحیه سینما رفتن را داشته باشند و سینماها به صورت صد در صد باز گردد، امیدوارم تزریق واکسن کرونا هرچه سریع تر انجام گردد و شرایط به حالت نرمال درآید.

او ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی انفرادی را برای اکران عمومی در نظر داریم که این فیلم نیز همانند دینامیت در شرایط مناسب اکران می گردد. تا زمانی که این 2 پروژه را روی پرده سینما نبریم، ترجیح می دهم فراوری هیچ فیلم سینمایی را شروع نکنم.

اطیابی همچنین درباره تگزاس 3 گفت: قرار بود تگزاس 3 را جلوی دوربین ببریم که فراوری این فیلم سینمایی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1651

به "مسعود اطیابی: دینامیت و انفرادی در شرایط فعلی اکران نمی شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسعود اطیابی: دینامیت و انفرادی در شرایط فعلی اکران نمی شوند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود اطیابی: دینامیت و انفرادی در شرایط فعلی اکران نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید