جنگ های شبانه کیش، برترین فرصت برای سرگرمی شبانه در کیش

به گزارش مجله عکسها، جنگ های شبانه یکی از مجذوب کننده ترین تفریحات کیش هستند که مورد استقبال بیشتر گردشگران قرار گرفته اند.

جنگ های شبانه کیش، برترین فرصت برای سرگرمی شبانه در کیش

جنگ های شبانه یکی از مجذوب نماینده ترین تفریحات کیش هستند که مورد استقبال بیشتر گردشگران قرار گرفته اند. این جنگ ها با برنامه های شاد و مفرح خود، ساعاتی سراسر شادی، خنده و به دور از تنش و استرس را برایتان به ارمغان می آورند. با حضور در این جنگ ها می توانید از اجرای کمدین های مطرح، موسیقی زنده، مسابقات خانوادگی و... نهایت لذت را ببرید.

سایت کیش تفریحات نیز با معرفی جنگ های شبانه کیش پرهوادار میخواهد شما را با برترین برنامه های تفریح در جزیره آشنا کند تا سفری پربار و به یادماندنی داشته باشید. بعلاوه سایت ما به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین اقدام به خرید بلیط تفریحات کیش با تخفیف کنید. ضمن اینکه سوالات خود درباره جنگ های شبانه را می توانید با پشتیبانی سایت کیش تفریحات مطرح کنید و پاسخ بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا معروف ترین جنگ های شبانه کیش را به شما معرفی کنیم.

جنگ پازل شو

جنگ پازل شو کیش یکی از پرهوادارترین برنامه های سرگرم نماینده جزیره محسوب می گردد که با حضور اکبر اقبالى حسابی بر سر زبان ها افتاده است. او که علاوه بر بازیگری و ذوق کمدی بی نظیر، یک ورزشکار حرفه ای است، با برنامه های مفرحی از تئاتر کمدی تا حرکات آکروباتیک، اوقات خوشی را برایتان می سازد.

پازل شو به تهیه نمایندگی و کارگردانی آرتین شاهوران و عسل افشاری از اسفند 1390 آغاز به کار کرد. این برنامه تا به امروز پیروز به کسب چندین تندیس و لوح تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش شده است و در حال حاضر این شو علاوه بر اجرای منحصر به فرد اکبر اقبالی، با هنرنمایی آرش شاهوران، آرتین شاهوران و برترین های موسیقی به روی صحنه می رود. از دیگر پیروزیت های گروه پازل شو می توان به حضور اجرانمایندگان آن در برنامه عصر تازه در سال 1397 اشاره نمود که باعث شد بر محبوبیت آن ها نزد مردم افزوده گردد.

این جنگ دیدنی هر شب از ساعت 24 تا سه بامداد در کنسرت هال پارک دلفین ها برگزار مى گردد و از افتخارات آن اجرای اولین لیزر شو، بیت باکس، ربات انیمیشن شو، سیلور من و غیره در ایران است. علاقه مندان با حضور در این برنامه می توانند شاهد تفریح هایی از قبیل تقلید صدا، تیوب کمدی، تکنوازی سازهای کوبه ای، سیرویل شو و استند آپ کمدی باشند و ساعات خوشی را برای خود رقم بزنند. حضور هنرمندانی همانند مهران غفوریان، حمید لولایی، علیرضا حقانی، میلاد صالح پور و… نیز مجذوب نمایندهیتی دوچندان به آن بخشیده اند و خود علت اصلی بسیاری از گردشگران برای استفاده از این جنگ به حساب می آیند.

با این اوصاف می توان گفت که جنگ پازل شو از جمله تفریحات مجذوب نماینده کیش است که با یک بار تجربه دوست دارید، در سفرهای بعدی نیز از آن لذت ببرید.

جنگ دینامیت شو

جنگ دینامیت شو از شادترین برنامه های تفریحی در جزیره است که نباید آن را از دست بدهید. این برنامه ابتدا کار خود را برای چند سال در سالن های کوچک پیش می برد، تا اینکه به واسطه استقبال مردم، به سالن بزرگ تری نقل مکان کرد تا پذیرای جمعیت بیشتری از علاقه مندان باشد.

این جنگ با نام جنگ میلاد صالح پور نیز شناخته می گردد واین مجری مشهور که به آقای گلابی معروفیت دارد، مجذوب نمایندهیتی دوچندان به دینامیت شو بخشیده است. در واقع، میلاد صالح پور با بیان موضوعات روزانه در قالب طنز، دقایقی سراسر خنده را برای مهمانان رقم می زند. حضور احسان استیجابی، کمدین توانای جزیره کیش نیز مزید بر علت شده است تا دینامیت شو حسابی مطرح گردد.

برنامه هایی از قبیل مسابقه، نمایش کمدی، استندآپ کمدی، لیزر شو، موسیقی و دیجی در دینامیت شو اجرا می گردد که با آیتم های متنوع و شاد، فضایی مفرح و دلنشین همراه با شادی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. علاوه بر این، جنگ شبانه دینامیت شو با برنامه های سرگرم نماینده خود باعث شده است که حتی بچه ها نیز هوادار سرسخت آن باشند و از دیدنی این شو لذت ببرند. به این ترتیب، تمام گروه های سنی از پیر و جوان و کودک می توانند با برنامه های این جنگ شبانه لحظاتی شاد و مفرح را تجربه نمایند.

یکی از بخش های مجذوب نماینده جنگ دینامیت شو دعوت از مهمانان معروفی مانند حمید استیلی، سروش جمشیدی، ژاله صادقی، محمود شهریاری، مهران رجبی و… است که مجذوب نمایندهیت زیادی برای گردشگران دارد. برای استفاده از این جنگ مهیج باید به کنسرت هال بولینگ مریم بروید که هر شب دنیایی از خنده و شادی را پیش روی گردشگران می گذارد. سه ردیف اول سالن با 90 جایگاه، vip بوده و الباقی ردیف ها اکونومی هستند. در نظر داشته باشید که جنگ دینامیت شو ترانسفر ندارد و برای سنین بالای چهار سال داشتن بلیط الزامی است.

جنگ ستارگان رنگارنگ

جنگ ستارگان رنگارنگ یکی از پرهوادارترین تفریحات غیرآبی کیش محسوب می گردد که به وسیله برترین هنرمندان استندآپ کمدی هر شب با برنامه های شاد و مفرح باعث می شوند که هیچ گاه خاطره سفر به کیش را از یاد نبرید. از بخش های مفرح این جنگ باید به بخش حرکات آکروباتیک، تئاتر کمدی اسپرت، تقلید صدا، لیزر شو، بلک لایت شو، بیت باکس و مسابقه اشاره نمود. این برنامه نیز از حضور هنرمندان مطرح کشور همانند امیر جعفری، بهرام افشاری، حامد همایون، سحر قریشی و… بهره برده است تا لحظاتی متفاوت و فراموش نشدنی را برای شرکت نمایندگان به وجود آورد. تقریبا شبی نیست که چهره ای سرشناس در این جنگ شبانه حضور پیدا نکند و به همین علت ردیف اول جایگاه های آن همواره برای مهمانان خاص در نظر گرفته می گردد.

تا چندی قبل، آقای اکبر اقبالی نقش اصلی این جنگ را بر عهده داشت و معروفیت اصلی آن به علت حضور ایشان بود؛ گرچه آقای اقبالی از مرداد 1400 از این گروه جدا شد و فعالیت خود را در جنگ پازل شو ادامه داد. با این وجود، عوامل جنگ ستارگان رنگارنگ از نظر برنامه ریزی و اجرا بسیار حرفه ای عمل می نمایند و در حال حاضر، نیما ساحلی (پارتنر اکبر اقبالی)، حسین حیدری (تقلیدنماینده صدا) و امیر عبدالله (سفیدپوش خلیج فارس) در این جنگ شاد حضور دارند.

جنگ شبانه ایرانیا

جنگ شبانه ایرانیا که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نموده است، به عنوان باسابقه ترین و اولین شو شبانه در کشور به شمار میرود که هرشب از ساعت 24 تا سه بامداد در آمفی تئاتر مجموعه سافاری کیش با برنامه های شاد به استقبال شرکت نمایندگان می رود. این جنگ شبانه به علت ماهیت طنز و شادی که دارد، در ایام عزاداری برگزار نمی گردد. برنامه های مفرح جنگ ایرانیا شامل کنسرت زنده، تئاتر کمدی یا استندآپ کمدی، دی جی شو، اجرای موسیقی های محلی، بیت باکس، تک نوازی سازهای کوبه ای، لیزرشو و مسابقه طنز خانوادگی است. جنگ شبانه ایرانیا با اجرای حمید خندان، هنرمند معروف برگزار می گردد و مهدی قناعتی کمدین برتر جزیره نیز در این شو حضور دارد.

پس اگر در پی جنگ شبانه ای هستید که برای چند ساعتی شما را سرزنده و شاد کند و برنامه های متنوعی هماهنگ با انواع سلیقه ها داشته باشد، جنگ شبانه ایرانیا کیش را انتخاب کنید که فضای یک کنسرت کامل را پیش روی شما می گذارد.

جنگ پرشین شو

جنگ پرشین شو یکی از جنگ های شبانه تازه جزیره است که تفریحی سراسر خنده و شادی را در مدت زمان سه ساعت به روی صحنه می برد. برنامه هایی همانند استندآپ کمدی و تئاتر کمدی باعث شده اند که این جنگ جزو پیروز ترین شوهای جزیره باشد. دی جی، پرفورمنس، تقلید صدا، شوی بلک لایت، نمایش های آکروباتیک و لیزرشو سایر بخش های این جنگ شبانه را تشکیل می دهند. حضور هنرمندان معروف و حرفه ای نیز علت خوبی هستند تا گردشگران بتوانند ساعات خوشی را تجربه نمایند. در این میان، مصطفی رامشی و امید رجبی از کمدین های پرهوادار جنگ پرشین شو به حساب می آیند که در کار خود خبره و حرفه ای هستند. علی برجی نیز به عنوان خواننده شو، حس وحال متفاوتی را برای حضار به وجود می آورد.

از آنجا که پرشین شو برای همه سنین است، همه گروه های سنی می توانند در کنار خانواده و دوستان خود این برنامه شاد را دیدن نمایند. این برنامه هر شب برای دو ساعت در دو سانس اجرا می گردد و گردشگران زیادی از قبل برای حضور در آن لحظه شماری می نمایند و با توجه به برنامه های کمدی و مجذوب نمایندهی که در آن اجرا می گردد، پرشین شو را جزو برترین جنگ های شبانه کیش می دانند. پرشین شو در سالن کنفرانس هتل پنج ستاره کیش اجرا می گردد که بهره مندی از این سالن لوکس از جمله ویژگی های خاص این برنامه به شمار می رود.

جنگ بابک شو

جنگ بابک شو از تفریحات شبانه کیش و از به روزترین جنگ های جزیره است که شبی خاطره انگیز را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. این جنگ در اواخر سال 1397 فعالیت خود را با اجرای برنامه های متفاوت آغاز کرد و با این رویکرد توانست نام خود را در میان جنگ های شاد کیش مطرح کند. بابک برجسته، کمدین مشهوری است که مدیریت و تهیه نمایندگی این جنگ را بر عهده دارد و توانسته است با برنامه های مجذوب نماینده، زبانزد خاص و عام گردد.

علاوه بر صابر شیخ الاسلامی، علی ابوالحسنی و دی جی ساشا که از هنرمندان بابک شو هستند؛ نوازندگان و خوانندگان متعددی نیز در این برنامه به هنرنمایی می پردازند. صابر شیخ الاسلام با بازی در چندین نقش متفاوت باعث تحسین هر بیننده ای شده است و با گریم های مختلف در برنامه حضور پیدا می نماید که شاخص ترین آن ها، نقش زن پوش است. در میان آیتم های جنگ بابک شو از استندآپ تا لیزر شو، نمایش کمدی، پرفورمنس، دنس، آیتم های نور و بلک لایت، شعبده بازی، واندرلند شو، مسابقات خانوادگی و اهدای جوایز نفیس و موسیقی زنده به چشم می خورد. نمایش کله پوک ها یکی از پیروز ترین و شادترین برنامه های این جنگ شبانه به شمار میرود که هواداران زیادی دارد. جنگ بابک شو در مدت زمان کوتاه فعالیت خود میزبان افراد معروفی نظیر حسن ریوندی، محسن ابراهیم زاده، الهه منصوریان و غیره بوده است.

این جنگ در آمفی تئاتر قصر هیجان با ظرفیت 220 نفر اجرا می گردد که با توجه به شرایط کرونایی فقط 50 درصد ظرفیت سالن قابل پذیرش است. سالن قصر هیجان مجهز به سیستم نور و صدا و سیستم سرمایشی است تا گردشگران با خیال راحت به دیدنی برنامه موردعلاقه خود بنشینند.

اگر به خاطر شیوع کرونا نگران حضور در جنگ های شبانه کیش هستید، باید بدانید که سالن های این برنامه ها مرتبا ضدعفونی می شوند. ضمن اینکه شرکت نمایندگان به صورت یکی در میان روی جایگاه ها می نشینند تا فاصله اجتماعی بین افراد حفظ گردد. علاوه بر این، افراد ملزم به استفاده از ماسک هستند.

پس در سفر به جزیره کیش، این فرصت استثنایی را از دست ندهید و دیدنی جنگ های شبانه را در برنامه خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که کیفیت و مدت زمان استفاده از بلیط هایی که از سایت کیش تفریحات خریداری می کنید، تفاوتی با سایر بلیط ها ندارد؛ ضمن اینکه می توانید با استفاده از تخفیف های ارائه شده، در هزینه های خود صرفه جویی کنید و از سفرتان لذت بیشتری ببرید. جالب اینکه سایت کیش تفریحات تنها سایتی است که می توانید بلیط تفریحات کیش از جمله جنگ های شبانه را در لحظه خریداری نموده و بعد از پرداخت، بلیط خود را دانلود کنید. بعلاوه با کیش تفریحات دیگر نیازی نیست که پرینت بلیط را به همراه داشته باشید و هنگام ورود به سالن فقط باید تصویر بلیط در گوشی تان را به مسئول مربوطه نشان دهید.

منبع: کجارو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2097

به "جنگ های شبانه کیش، برترین فرصت برای سرگرمی شبانه در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ های شبانه کیش، برترین فرصت برای سرگرمی شبانه در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید