محصولات و خدمات شما را در دنیای وب با ایده ای خلاقانه به نمایش می گذاریم

به گزارش مجله عکسها، آیا می دانید خرید و فروش اینترنتی در جهان در سال گذشته 61 هزار میلیارد تومان بوده است؟

محصولات و خدمات شما را در دنیای وب با ایده ای خلاقانه به نمایش می گذاریم

امروزه هر شرکت احتیاجمند یک طراحی سایت با قابلیت و امکانات مناسب در حوزه فعالیتی خود است. شرکت فاواوب 24 با در نظر گرفتن متدهای نوین و تکتولوژی های روز جهان در حوزه طراحی سایت توانسته است در این عرصه با پیروزیت قدم بر دارد.

طراحی سایت آژانس مسافرتی: رویای شما را در طراحی سایت آژانس مسافرتی به نمایش می گذاریم

آیا می دانید بیش از 76 درصد از جهانگرد ها به صورت آنلاین تور و بلیط خریداری می نمایند؟

طراحی سایت امروزه یک اصل مهم در تجارت و کسب و کار به شمار می رود و همه افراد در هر حوزه و فعالیتی احتیاجمند طراحی سایت مناسب و کارآمد هستند. آژانس های مسافرتی نیز از این امر مستثنی نیستند. طراحی سایت آژانس مسافرتی یک اصل مهم در صنعت گردشگری به شمار می رود زیرا از طریق آن می توان تورها و سایر خدمات را در محیط اینترنت معرفی کرد و از این طریق عایدی و مشتریان بیشتر به دست آورد. تیم طراحی سایت 24 با بهره گیری از آخرین فناوری های روز جهان و با فراهم آوردن برترین امکانات در زمینه طراحی سایت آژانس مسافرتی و طراحی سایت گردشگری، برترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. نمونه کارهای پیروز طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری شرکت فاواوب 24 علت بر این ادعا است.

صفحه اول گوگل باشید: سود پایدار را با صفحه اول گوگل تجربه کنید

آیا می دانید 95 درصد از افراد در نتایج به دست آمده از موتورهای جستجوگر تنها به صفحه اول مراجعه می نمایند؟

سئو یا seo برگرفته از واژه Search Engine Optimization است که در حقیقت به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. بهینه سازی سایتمعمولا جهت بالارفتن عملکرد و رشد وب سایت شما در موتورهای جستجوگر صورت می گیرد. علت اینکه افراد تمایل به انجام سئو سایت دارند، بالا رفتن و افزایش بازدید سایت است. در حقیقت سئو، اعمال مجموعه ای از تکنیک ها و روش ها برای افزایش فرایند کار سایت است که اهمیت آن در بالا رفتن رتبه گوگل، افزایش بازدید و آمار سایت است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری: نتایج و گزارشات تماس و مدیریت ارتباط با مشتری شرکت خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید

آیا می دانید با نرم افزار مدیریت ارتباط هیچ مشتری را از دست نمی دهید؟

نرم افزار مدیریت تماس در حقیقت برای ذخیره سازی اطلاعات تماس و مدیریت تماس ها استفاده می گردد. این نرم افزار تمام تماس های ورودی و خروجی را آنالیز و ثبت و مدیریت می نماید. یکی از مهم ترین امکانات نرم افزار مدیریت تماس، ثبت اطلاعات مخاطبین و ثبت پفراینده و پاپ آپ تماس است. با استفاده از نرم افزار مدیریت تماس، شما یک دفترچه تلفن دارید که تمامی اطلاعات مشتریانتان در آن ثبت شده و به سرعت می توان به تمامی اطلاعات دسترسی پیدا کرد. بعلاوه می توانید در صورت احتیاج اطلاعات شرکت یا خدمات خود را به تمام مشتریان ارسال کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2056

به "محصولات و خدمات شما را در دنیای وب با ایده ای خلاقانه به نمایش می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات و خدمات شما را در دنیای وب با ایده ای خلاقانه به نمایش می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید