ماه آینده منتظر نمایش بعدی سایبرپانک 2077 باشید

به گزارش مجله عکسها، شرکت بازی سازی سی دی پراجکت خبر داده است که برای روز 11 ژوئن امسال، رویدادی برای نمایش ترتیب داده اند؛ رویدادی که قرار است اطلاعات تازه ای را از این بازی در اختیارمان قرار دهد.

ماه آینده منتظر نمایش بعدی سایبرپانک 2077 باشید

دقیقا نمی دانیم با چه اطلاعات جدیدی در این رویداد طرف خواهیم شد، ولی تصور می کنیم این رویداد به صورت منظم تا زمان عرضه بازی ادامه داشته باشد. سی دی پراجکت نام اخبار نایت سیتی (Night City Wire) را برای این برنامه انتخاب نموده است که به احتمال دوره ای بودن آن اشاره دارد.

در حالی که حتی از نمایش بازی مطمئن نبودیم، مارچین موموت، از اعضای مارکتینگ شرکت سی دی پراجکت، در توییتر خود با اشاره به این خبر نوشته است که چیزهای مختلفی نشان داده خواهند شد. در نتیجه حداقل انتظار نمایش بخش های مختلفی از گیم پلی بازی را در این رویداد خواهیم داشت.

ممکن است سی دی پراجکت بخواهد در روز 11 ژوئن، که در واقع روز معمول برگزاری کنفرانس های نمایشگاه E3 است، به صحبت از نسخه هایی از سایبرپانک 2077 برای کنسول های نسل بعد بپردازد. در حال حاضر می دانیم که سایبرپانک 2077 قرار است روی ایکس باکس سری ایکس هم پشتیبانی گردد و از قابلیت های سخت افزاری این کنسول استفاده کند. تا روز 11 ژوئن از پلی استیشن 5 هم شنیده ایم و احتمال اینکه سی دی پراجکت بخواهد از چگونگی پشتیبانی سایبرپانک 2077 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس صحبت کند، چندان دور از ذهن نیست.

بازی سایبرپانک 2077 برای عرضه در روز 17 سپتامبر امسال در نظر گرفته شده است. با اینکه بیشتر بازی های امسال به خاطر بحران جهانی کووید 19 و اجبار به ادامه کار از خانه، با تاخیر روبرو شده اند، شرکت سی دی پراجکت گفته است که آن ها از عرضه سایبرپانک 2077 در تاریخ معین شده، مطمئن هستند.

سایبرپانک 2077 در واقع برای عرضه در ماه گذشته برنامه ریزی شده بود، اما پیش از آغاز مسائل بیماری کووید 19 تاریخ عرضه آن به 17 سپتامبر موکول شد.

می توانیم در روز 11 ژوئن منتظر برنامه Night City Wire سی دی پراجکت باشیم.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1082

به "ماه آینده منتظر نمایش بعدی سایبرپانک 2077 باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه آینده منتظر نمایش بعدی سایبرپانک 2077 باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید