مانور نظامی مشترک آمریکا و امارات

به گزارش مجله عکسها، منابع اماراتی از برگزاری مانور نظامی مشترک امارات و آمریکا با حضور نیروهای مسلح دو کشور در خاک امارات خبر دادند.

مانور نظامی مشترک آمریکا و امارات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تمرینات نظامی مشترک امارات و آمریکا با هدف تقویت همکاری و روابط نظامی دو کشور با تمرکز بر هماهنگی و تبادل تجربیات نظامی، در امارات در حال برگزاری است.

روزنامه اماراتی الامارات الیوم به نقل از سرتیپ طارق الزعابی مدیر برگزاری این مانور گزارش کرد که این تمرینات با نام Nativ Fury 20 شامل مجموعه ای از تمرینات نظامی مشترک در چارچوب استراتژی یکپارچه است که با هدف تقویت همکاری نظامی بین نیروهای مسلح آمریکا و امارات در راستای ایجاد اتحاد و یکپارچگی عملیات های مشترک و شیوه های آموزش بهتر جهت ارتقای توان رزمی و تقویت قدرت بازدارندگی دو طرف در مقابله با خطرات مختلف و تهدیدات صورت می گیرد.

الزعابی همچنین ادعا کرد که نیروهای مسلح امارات از شایستگی، تجربه و مهارت برخوردارند و شایستگی زیاد آن ها در انجام مأموریت های محوله خواه در داخل و یا در خارج ثابت شده است.

هدف از اجرای این تمرینات همچنین تقویت روابط نظامی، تکمیل مفاهیم برنامه ریزی، مدیریت و اجرای عملیات های نظامی و نیز تبادل تجربیات با هدف ارتقای سطح همکاری و شراکت دو کشور عنوان شده است.

روزنامه الامارات الیوم همچنین نوشت که برگزاری این مانور با توجه به شرایط بی سابقه زیست محیطی در منطقه و کل دنیا در کنار تنش های بین المللی و منطقه ای، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نشان می دهد که امارات و آمریکا از درک مشترکی درباره اهمیت همبستگی برای مقابله با چالش ها و بحران های منطقه ای برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 960

به "مانور نظامی مشترک آمریکا و امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور نظامی مشترک آمریکا و امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید