مأموریت انجام شد؛ ایتالیا رکورددار است

به گزارش مجله عکسها، تیم ملی ایتالیا با کسب پیروزی 5 بر صفر خانگی مقابل لیتوانی در دور ششم بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تعداد بازی های بدون شکست متوالی اش را به 37 مورد افزایش داد.

مأموریت انجام شد؛ ایتالیا رکورددار است

ایتالیایی ها با تساوی بدون گل در بازی قبلی شان در خانه سوئیس پیروز شده بودند رکورد دار بیشترین تعداد بازی بدون شکست پی در پی شوند اما برزیلی ها مدعی بودند که آنها هم 36 بازی بدون شکست متوالی داشته اند. مورد اختلاف یک بازی میان تیم ملی برزیلی با تیم ذخیره های کشور رومانی بود که در ماه سپتامبر سال 1995 برگزار گردید. در حالی که فیفا آن بازی را یک بازی رسمی حساب نمی کند، برزیلی ها معتقد بودند که آن تساوی 2-2 هم جزو رکورد بازی های بدون شکست شان در فاصله سال های 1993 تا 1995 محسوب می گردد.

به هر حال ایتالیا با کسب پیروزی خانگی برابر لیتوانی رکوردی که برزیلی ها مدعی اش بودند را هم شکست و حالا با 37 بازی بدون باخت متوالی به تنهایی در صدر جدول دارندگان بیشترین بازی بدون باخت پی در پی است. از این 37 بازی که تمام آن با راهنمایی روبرتو مانچینی بوده است، آتزوری پیروز به کسب 30 پیروزی و 7 تساوی شده است و این بازی شامل تورنمنت هایی مانند لیگ ملت های اروپا، جام ملت های اروپا (یورو 2020) و بازی های مرحله مقدماتی آن و بازی های انتخابی جام جهانی 2022 می گردد.

تیم ملی ایتالیا اما در بازی شب گذشته اش یک رکورد دیگر هم به ثبت رساند که در تاریخ این تیم بی سابقه بود. زدن 4 گل در 30 دقیقه نخست یک بازی رسمی. آتزوری تنها 29 دقیقه زمان لازم داشت که در ورزشگاه ماپی ورزشگاه شهر رجو امیلیا 4 گل بزند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1885

به "مأموریت انجام شد؛ ایتالیا رکورددار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأموریت انجام شد؛ ایتالیا رکورددار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید