بکن باوئر: از الان هوادار ایتالیا هستم

به گزارش مجله عکسها، قیصر فوتبال آلمان حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایتالیا برای قهرمانی در یورو 2020 بیان کرد.

بکن باوئر: از الان هوادار ایتالیا هستم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیلد، فرانتس بکن باوئر اکنون یکی از هواداران تیم ملی دیگری در مسابقات قهرمانی اروپا است. همانطور که قیصر 75 ساله به بیلد شرح می دهد ، پس از حذف تیم ملی آلمان، قیصر اکنون امیدوار است که ایتالیا اسم قهرمانی را بدست آورد.

بکن باوئر به روزنامه بیلد گفت: من تمام عمر با ایتالیا همدردی کردم. تقریباً خودم آنجا بازی کردم. در سال 1966 من می خواستم به اینترمیلان بروم و یک سال بعد آث میلان. این کار نکردم زیرا لیگ ایتالیا در آن موقع قانون محرومیت از جذب خارجی ها را اعمال نموده بود. بنابراین من در بایرن ماندم.

بکن باوئر 75 ساله در ادامه گفت: متأسفانه، تیم آلمان کوشش زیادی برای غلبه بر انگلیسی کرد ولی نتوانست به چیزی که می خواست برسد. شاید برترین نتیجه برد انگلیس بود. آنها هوشیار تر عمل کردند و در موقعیت ها بهتر عمل کردند و برنده شدند. آلمان باید در این دیدارها با جسارت بیشتری بازی کند. دیگر این بازی تمام شده است و نمی توان به آن فکر کرد و باید دید بقیه تیم ها چه عملکردی خواهند داشت.

دوران یواخیم لوو در تیم ملی فوتبال آلمان به سرانجام رسید. او از سال 2004 راهنمایی تیم را برعهده داشت و توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد. قرار است که هانسی فلیک جایگزین لوو در نیمکت ژرمن ها گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1842

به "بکن باوئر: از الان هوادار ایتالیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکن باوئر: از الان هوادار ایتالیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید