لوکسید ماشین لوکس چینی که هواوی و چری ساخته اند، عکس

به گزارش مجله عکسها، گجت نیوز نوشت: سدان تمام برقی لوکسید، محصول چری و هواوی مدتی پیش معرفی گردید. حالا تصاویر بیشتری از خودرو الکتریکی چینی Luxeed منتشر شده است.

لوکسید ماشین لوکس چینی که هواوی و چری ساخته اند، عکس

زمان زیادی نمی گذرد از وقتی مدیر یکی از بخش های هواوی با انتشار تصویری از سدان تمام برقی لوکسید در شبکه اجتماعی ویبو، آن را معرفی کرد. پس از انتشار این تصویر، تصاویر رسمی بیشتری از لوکسید (Luxeed)، محصول مشترک چری و هواوی منتشر شده است که به لطف آن ها می توان به دید بهتری نسبت به طراحی این سدان دست پیدا کرد.

تصاویر رسمی نو سدان برقی لوکسید، محصول هواوی و چری

در تصاویر رسمی نو لوکسید امکان مشاهده طراحی آن از زوایای بیشتری وجود دارد. در نمای جلو چراغ هایی نسبتاً باریک را مشاهده می کنیم که از طریق یک لایت بار به همدیگر متصل شده اند. میان این چراغ ها نوشته LUXEED به چشم می خورد که یکی از ترندهای این روزها بین برندهای خودروسازی است. در نمای کناری این سدان برقی طراحی فست بک خودنمایی می نماید؛ خط سقف با شیبی ظریف با ناحیه عقب خودرو ادغام شده است. ناحیه عقب هم همان شکل و شمایلی را دارد که امروزه از خودروهای چینی انتظار می رود و دربرگیرنده چراغ های عقب سرتاسری یا به هم پیوسته با نوشته LUXEED است.

لوکسید اولین خودرو مجهز به سیستم عامل تازه معرفی شده HarmonyOS 4.0 خواهد بود و به واسطه همین سیستم عامل نو می تواند دستیار صوتی هوشمندتر و نسل نوی از فناوری ارتباط بی سیم کوتاه برد نیر (NearLink) را به راننده ارائه بدهد. بنا به ادعای هواوی، این فناوری اتصال بی سیم اختلاف فاحشی با بلوتوث در زمینه سرعت انتقال خواهد داشت.

احتمالاً تا الان متوجه شده اید که با یک سدان تمام برقی پیشرفته مبتنی بر فناوری های روز روبرو اید. در نتیجه، همان طور که انتظار می رود، سدان Luxeed دارای قابلیت های یاری راننده پیشرفته متعددی به لطف نسل دوم فناوری خودران هواوی با نام Huawei ADS 2.0 خواهد بود. سنسور لیدار تعبیه شده روی سقف، رادار موج میلی متری در ناحیه جلو و دوربین های دید جانبی روی گلگیرهای جلو در هر دو طرف خودرو، داده های لازم برای قابلیت های یاری راننده را جمع آوری می نمایند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2383

به "لوکسید ماشین لوکس چینی که هواوی و چری ساخته اند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکسید ماشین لوکس چینی که هواوی و چری ساخته اند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید