تور ارزان دبی: قایدی در بین سه بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناس اماراتی

به گزارش مجله عکسها، کارشناس فوتبال امارات، مهدی قایدی را یکی از سه بازیکن برتر لیگ این کشور در نیم فصل اول مسابقات می داند.

تور ارزان دبی: قایدی در بین سه بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناس اماراتی

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، ولید الشامسی در گفت و گو با روزنامه امارات الیوم عملکرد بازیکنان خارجی شاغل در لیگ امارات را مورد تحلیل قرار داد و گفت: 9 باشگاه اماراتی از عملکرد بازیکنان خارجی خودشان در نیم فصل اول رضایت نداشته و نسبت به ایجاد تغییراتی در این بخش اقدام خواهند کرد. براین اساس مقدار تغییرات لیست بازیکنان خارجی در نقل وانتقالات نیم فصل از پنجره ابتدای فصل بیشتر خواهد بود.

وی اضافه نمود: لابا کودجو مهاجم العین و صدرنشین جدول گلزنان لیگ به همراه پدرو بازیکن برزیلی الوحده و بازیکن ایرانی شباب الاهلی مهدی قایدی برترین بازیکنان خارجی لیگ تا اینجای کار بودند و نفراتی هستند که بیشترین تاثیرگذاری را در ترکیب تیم های خود داشته و متفاوت از سایر نفرات ظاهر شدند.

الشامسی مطرح کرد: بعضی از باشگاه ها از روندی که در آغاز فصل داشته اند و از عملکرد بازیکنان خارجی شان رضایت ندارند و بر همین اساس با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم 9 باشگاه در جابجایی نیم فصل در پی ایجاد تغییراتی در ترکیب بازیکنان خارجی خودشان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2040

به "تور ارزان دبی: قایدی در بین سه بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناس اماراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: قایدی در بین سه بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناس اماراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید