تساوی پرسپولیس مقابل شارجه در نیمه نخست

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:05 امروز سه شنبه در هتفه دوم رقابت های لیگ قهرمانان 2020 آسیا میهمان شارجه امارات بود که نیمه نخست این بازی با تساوی 2 به 2 به سرانجام رسید.

تساوی پرسپولیس مقابل شارجه در نیمه نخست

علی علیپور (9 و 29) برای پرسپولیس و مهند علی (26) و رایان مندس(45) برای شارجه گلزنی کردند.

هر دو تیم که ملاقات هفته اول خود را با شکست به اتمام رسانده بودند دنبال کسب سه امتیاز از همان ابتدای این مسابقه بودند. با این حال سرخپوشان ایران با فزونی خود در پاس های کوتاه و بلند توانست بر میزبان اماراتی خود مسلط شده و خیلی زود در دقیقه 9 با پاس مهدی ترابی و ضربه دقیق علی علیپور به گل برسد.

در ادامه، شاگردان عبدالعزیز العنبری در شارجه امارات سعی بر حبران گل خورده خود داشتند که در موقعیتی مشکوک به آفساید توانستند دروازه علیرضا بیرانوند را باز نمایند.

پس از این گل شاگردان یحیی گل محمدی خیلی زود توانستند گل خورده را با حرکت تیمی رو به جلو و با شوت دقیق علی علیپور جبران نمایند تا مهاجم سرخ ها دومین گل خود و پرسپولیس را به ثمر برساند.

گل دوم پرسپولیس باعث شد تا میزبان، بازی کاملا تهاجمی را در دقایق پایانی نیمه اول انجام دهند که علیرضا بیرانوند در یکی از خطرناکترین حملات شارجه پیروز شد ضربه محمد خلفان را در دقیقه 41 دفع کند اما در آخرین دقیقه اشتباه شجاع خلیل زاده فرصت را به بازیکن شارجه داد تا با ضربه ای محکم دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 854

به "تساوی پرسپولیس مقابل شارجه در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس مقابل شارجه در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید