علی ملاقلی پور عذرخواهی کرد

به گزارش مجله عکسها، در پی حواشی به وجود آمده بر سر توقف پخش سریال کتونی زرنگی، کارگردان این مجموعه عذرخواهی کرد.

علی ملاقلی پور عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگار ، قرار بود پخش مجموعه تلویزیونی کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی پور از دیشب شروع گردد؛ اما این اتفاق نیفتاد. قائم مقام شبکه سه نیز دلیل این امر را خطای فاحش کارگردان در ادامه فراوری این سریال اعلام نمود.

ملاقلی پور کارگردان این سریال هم پس از این اتفاق با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

به نام خدا

از دیشب حوالی پخش سریال کتونی زرنگی بعضی کامنت ها و بحث های فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می خورد در بعضی فضا ها دست به دست شده و جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم! سابقه مستند سازی بنده نشان می دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم. آن هم به واسطه سال ها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است و بار ها کتب مختلف در این باب را در صفحه شخصی به علاقه مندان به تاریخ و سیاست و انقلاب اسلامی معرفی کردم. البته نکات و نقدها و اختلاف سلیقه های شخصی هم در این موارد دارم، اما این ها باعث نمی گردد که هیچ گاه در مقابل اسلام بایستم. گاهی جدل های درون انقلاب اسلامی نباید باعث گردد دچار دوگانگی شویم. می دانم بعضی کامنت ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی هواداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذر خواهی می کنم. البته این قدر توان تشخیص دارم که رخت چرک ها را جلوی غریبه ها نشویم و با تمام اعتقادات خاص و نقدهام بار ها در مناظره های سیاسی شکل گرفته پس از مستند جنجالی راه طی شده که با افراد نهضت آزادی داشتم، از آقای خامنه ای در مقابل جریان های کمونیست و لیبرال دفاع کردم که گواه این حرف مناظره های بنده در دانشگاه شریف و دانشکده پرستاری شهید بهشتی و جشنواره عمار است. اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده ام.

عکس منتشر شده از روز مصاحبه و گفت وگویم با احمد احمد مبارز سیاسی دوران انقلاب اسلامی است؛ دغدغه ای دائمی که مدام درگیر شناخت مطالعه تاریخ سیاسی و شفاهی ام نموده، اما مطمئناً همه نتایج یکسان نیست و اختلاف سلیقه بدیهی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 817

به "علی ملاقلی پور عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی ملاقلی پور عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید