عضو IOC: پاریس باید برنامه میزبانی از المپیک 2024 را به روز رسانی کند

به گزارش مجله عکسها، عضو کمیته بین المللی المپیک (IOC) خواستار به روز رسانی برنامه پاریس برای میزبانی از المپیک تابستانی 2024 شد.

عضو IOC: پاریس باید برنامه میزبانی از المپیک 2024 را به روز رسانی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، گای درف، قهرمان پیشین المپیک در رشته شنا و عضو کمیته بین المللی المپیک گفت برنامه قبلی فرانسه برای میزبانی از المپیک 2024 در شهر پاریس با توجه به واقعیت های کنونی جهان پس از شیوع ویروس کرونا دیگر فاقد اعتبار است و باید به روز رسانی شود.

وی در این رابطه گفت: بحرانی که اکنون ما با آن روبرو هستیم برای مدت طولانی روی زندگی روزمره مان تاثیر خواهد گذاشت. همچنین دارای تاثیرهای اقتصادی و اجتماعی است. این اتفاق نمی تواند و نباید بدون عواقب باشد. ما پس از پایان بحران شیوع ویروس کرونا افراد جدیدی خواهیم بود. المپیک و پارالمپیک تابستانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید قواعد آن تغییر کنند.

عضو فرانسوی کمیته بین المللی المپیک افزود: برنامه ای که ما در گذشته برای میزبانی از المپیک 2024 ارائه کرده بودیم اکنون کارآمدی و هیچ سنخیتی با واقعیت های موجود جهان ندارد. نخستین نیاز ما ارزیابی دوباره بودجه میزبانی پاریس از المپیک است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1058

به "عضو IOC: پاریس باید برنامه میزبانی از المپیک 2024 را به روز رسانی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو IOC: پاریس باید برنامه میزبانی از المپیک 2024 را به روز رسانی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید