ظرفیت های اصفهان برای توسعه روابط مالی با چین گسترده است

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران: دبیر حزب کنگره خلق دونگ گوان چین گفت: ظرفیت های اصفهان برای توسعه روابط مالی با چین گسترده بوده و این ظرفیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ظرفیت های اصفهان برای توسعه روابط مالی با چین گسترده است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، ژا جین ها در نشست آنالیز فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در اصفهان و دونگوان چین، چشم انداز روابط تجاری ایران و چین را روشن ارزیابی کرد و اظهار کرد: اصفهان ظرفیتا بسیاری برای توسط همکاری های مالی در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی با دونگ گوان دارد.

وی اصفهان را شهری زیبا و برجسته کشور ایران توصیف کرد و اضافه کرد: وجود هنرهای دستی و معماری ارزشمند می تواند زمینه حضور گردشگران دونگوان چین را فراهم سازد.

دبیر حزب کنگره خلق دونگ گوان چین دونگ گوان را یکی از شهرهای مهم صنعتی استان گوانگ دونگ چین برشمرد و توضیح داد: فراوری ناخاصل داخلی این شهر در سال 2013 برابر با 549 میلیارد یوان بوده و حجم صادرات و واردات این شهر به 153 میلیارد دلار است.

وی خواهان توسعه روابط مالی بین دونگ گوان چین و اصفهان شد و گفت: روابط مالی فقط در حوزه مبادله کالا و کالا نبوده بلکه می تواند در بخش های سرمایه گذاری نیز تعریف گردد.

جین ها درباره ظرفیت های کشور چین اعلام نمود: چین کشوری فقط صادرنماینده نبوده و می تواند کالاهایی مانند صنایع دستی اصفهان را وارد کند.

وی خواهان تقویت روابط گردشگری بیان 2 شهر دونگ گوان و اصفهان شد و اضافه کرد: سال گذشته شهروندان دون گوان 80 هزار سفر خارجی به سایر کشورها داشتند که متاسفانه ایران جزو آن نبوده و باید شرایطی فراهم گردد که گردشگران دون گوان از آثار اصفهان بازدید به عمل آورند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست خواهان برداشتن موانع توسعه روابط مالی ایران و چین شد و اظهار کرد: در گستره بین الملل نباید مانعی برای روابط مالی بین کشورها ایجاد گردد و فعالان مالی نقش موثری در توسعه روابط مالی و فرهنگی کشورها ایفا می نمایند.

خسرو کسائیان مسائل انتقال وجوه بین بانک های ایرانی و چینی را یکی از عمده ترین مسائل توسعه روابط مالی 2 کشور برشمرد و گفت: برای توسعه روابط ابتدا باید زیرساخت های بانکی 2 کشور فراهم گردد و تحت تاثیرفشارهای بعضی از کشورها قرار نگیرد.

وی به نقش تحریم های مالی در کاهش روابط تجاری اصفهان و چین اشاره نمود و گفت: چنانچه این تحریم ها کاسته گردد شاهد افزایش مبادلات تجاری بین 2 کشور هستیم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 606

به "ظرفیت های اصفهان برای توسعه روابط مالی با چین گسترده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های اصفهان برای توسعه روابط مالی با چین گسترده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید