طائرپور: ماسک بسکتبالیست ها باید آنالیز گردد، یک بازی باقی مانده و نمی توان گفت که صدرنشین هستیم

به گزارش مجله عکسها، سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: تیم فارس هم اگرچه بازی های هفته گذشته خود را واگذار نموده، اما باید بازی ها انجام گردد بنابراین از الان نمی گویم صدرنشین هستیم.

طائرپور: ماسک بسکتبالیست ها باید آنالیز گردد، یک بازی باقی مانده و نمی توان گفت که صدرنشین هستیم

فریناز طائرپور پس از پیروزی شاگردانش برابر خانه بسکتبال هرمزگان در بازی مهم هفته چهارم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوب بود ما تمریناتی را انجام داده بودیم و می خواستیم بازیکنان را امتحان کنیم که البته پیروز هم شدیم.

وی اضافه نمود: تیم هرمزگان هم دو سه بازیکن به ترکیب تیمش اضافه نموده بود که خیلی با هم هماهنگ نبودند اما هرمزگان تیم خوبی است و تا الان سه پیروزی داشته است و صددرصد از گروهش صعود می نماید.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در واکنش به صدرنشینی تیمش در سرانجام هفته چهارم گفت: یک بازی دیگر در سرانجام دور رفت مقابل شیراز داریم که در سرانجام این بازی می توانم بگویم صدرنشین هستیم. ما در دو مسابقه دیگر خود میهمان هستیم که البته به دلیل قرار دریافت در گروهی است که یک تیم تهرانی دارد و باید سفر کنیم. تیم فارس هم اگرچه بازی های هفته گذشته خود را واگذار نموده است، اما باید بازی ها انجام گردد بنابراین از الان نمی گویم صدرنشین هستیم.

وی درباره شرایط مصدومیت سارا اعتماد که هفته گذشته در برخورد با بازیکن پالایش نفت آبادان دندانش شکست و فکش ترک خورد، گفت: سارا اعتماد که در بازی برابر پالایش نفت آبادان دندانش شکسته بود تحت درمان پزشک است متاسفانه فکش ترک خورده و درحال درمان است تا به بازی های بعد برسد البته محتمل است به بازی برابر فارس هم نرسد.

طائرپور ادامه داد: احساس می کنم ماسکی که بازیکنان می زنند فشرده است و ماسکی که به دهان اعتماد خورد باعث شکستگی دندانش شد. ممکن بود اگر بازیکن نفت ماسک نمی زد این اتفاق نمی افتاد. به نظر من باید دقت و آنالیز نمایند که آیا این ماسک ها استاندارد است یا خیر؟.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 669

به "طائرپور: ماسک بسکتبالیست ها باید آنالیز گردد، یک بازی باقی مانده و نمی توان گفت که صدرنشین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طائرپور: ماسک بسکتبالیست ها باید آنالیز گردد، یک بازی باقی مانده و نمی توان گفت که صدرنشین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید