شوک نو به استقلال؛ ستاره آبی ها تهدید کرد!

به گزارش مجله عکسها، باشگاه استقلال بعد از فسخ مدافع برزیلی با این باشگاه با مشکل جدیدی نیز روبه رو شده است.

شوک نو به استقلال؛ ستاره آبی ها تهدید کرد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رافائل سیلوا مدافع برزیلی آبی پوشان با وجود اینکه یکسال دیگر از قراردادش به جای مانده بود، به واسطه پرداخت نشدن مطالبات خود قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد. او طی نامه ای که به باشگاه استقلال ارسال نموده تا روز 28 تیرماه به این باشگاه فرصت داده که مطالباتش را پرداخت نمایند.

در صورتی که ظرف 10 روز آینده مطالبات سیلوا از سوی استقلال پرداخت نگردد، این مدافع با بردن ماجرا به فیفا و اقدام به شکایت علیه آبی پوشان مشکل نوی را به این باشگاه اضافه خواهد نمود.

حالا علی خطیر که شب گذشته سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال را برعهده گرفت، در اولین روزهای کاری خود باید یک مشکل نو را هم حل نماید. او با انبوه بدهی های مالی روبرو است، اما پرداخت پول سیلوا را باید در اولویت بگذارد که در غیر اینصورت یک پرونده فیفایی دیگر برای استقلال باز می گردد که می تواند تبعات سنگینی را برای این باشگاه به همراه داشته باشد.

این در حالی است که کوین یامگا دیگر بازیکن خارجی استقلال هم بابت مطالبات 160 هزار دلاری خود به باشگاه نوتیس داده و اگر پول او هم پرداخت نگردد، ممکن است اقدامی مشابه سیلوا انجام بدهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2370

به "شوک نو به استقلال؛ ستاره آبی ها تهدید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک نو به استقلال؛ ستاره آبی ها تهدید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید